Ethno Jazz Festival

Ethno Jazz Festival

BILETY

Bilety na Jazz Ethno Festival we Wrocławiu dostępne w sprzedaży! Zapraszamy na cykl wyjątkowych koncertów do Starego Klasztoru, Impartu oraz Synagogi Pod Białym Bocianem - najlepsi artyści jazzowi i wykonawcy muzyki etnicznej wystąpią w stolicy Dolnego Śląska. 

Ethno Jazz Festival koncerty

  • 21.02 - EABS "Slavic Spirits" - koncert przedpremierowy, Stary Klasztor
  • 05.03 - Noam Vazana, Sala Gotycka w Starym Klasztorze 
  • 11.03 - TRIBUTE TO LOUIS ARMSTRONG, Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 17.03 - WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA, Synagoga pod Białym Bocianem
  • 26.03 - Muzyka Świata INDIALUCIASala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 27.03 - TRIO BALKAN STRINGS, Stary Klasztor
  • 02.04 - SOPHIE ZELMANI ”Sunrise”, Sala Gotycka w Starym Klasztorze 
  • 03.04 - MAREK DYJAK: "Dyjak Gintrowski", Sala Gotycka w Starym Klasztorze 
  • 04.04 - KAPELA ZE WSI WARSZAWA, Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 09.04 - NATALIA LUBRANO śpiewa piosenki KALINY JĘDRUSIK, Sala Gotycka w Starym Klasztorze 
  • 10.04 - ALASH ENSEMBLE (Tuwa), Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 09.05 - AVISHAI COHEN TRIO, Impart
  • 17.05 - STACEY KENT, Impart

WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA

Kilka mistycznych opowieści, pochodzenia boskiego, są ścisłe powiązane z muzyką, opowiadając, że dusza, której sama natura jest niebiańska, odmówiła przyjęcia formy, jednak została uwiedziona w anielskim głosie, wybranym przez Boga. W islamie, pieśni religijne są oznaczone ogólnym terminem inshad, co oznacza pragnąć i dążyć do czegoś aby mieć cel, aby podążać w poszukiwaniu czegoś.


Z poetyckiego punktu widzenia, repertuar inshad obejmuje pieśni uwielbienia Boga, modlitwy. Chwali Proroka, opowiada historię jego narodzin i wniebowstąpienia, mówi o jego bohaterskich czynach i cudach. Znacząca część sufickich wierszy odnosi się także do bożej miłości i ekstazy. Słowa do tych pieśni są kompilacją fragmentów zaczerpniętych z wierszy wokół jednego motywu, ale pochodzących z różnych źródeł i okresów historii. 


Sama (koncert duchowny) i trance - taniec Hadra (boska obecność) są bezpośrednim wyrazem wielu mistycznych dróg do Boga. Podstawowym celem jest zbliżanie się do Boga, przez oczyszczenie duszy, przez praktykę dhikr (upamiętniania). 
Procedura Sufi sama może być czysto wokalna lub wykonywana wraz z instrumentalnym akompaniamentem, zgodnie z porządkiem i jego przepisami. Wykorzystywane instrumenty były traktowane jako część rytuału, więc nie gra się dla przyjemności, ale w wyraźnym celu chwalenia Stwórcy. 


Równolegle do śpiewanego repertuaru, tradycja inshad rozwinięta jest również w muzułmańskiej części świata arabskiego. Ta tradycja jest utrwalana przez zawodowych śpiewaków (kantorów), którzy mogą pochodzić z zakonów sufickich, choć nie jest to regułą. Są oni zapraszani do prowadzenia ceremonii religijnych, szczególnie w czasie Mawlid {rocznica urodzin Proroka) oraz w inne dni świąteczne. 

Prezentowany zespół, składający się z dziewięciu munhid, kantorów wraz z dwoma tancerzami, jest znany ze swojego profesjonalnego podejścia i płynnego wykonania. Występował gościnnie na całym świecie. 
Wraz z zespołem występują tancerze z bractwa Mawlawi. 


Za założyciela bractwa Mawlawi uznaje się Dżalaluddina Rumiego – sufickiego mistyka i poetę, nazywanego przez swych uczniów Mevlaną, co tłumaczy się jako „Nasz Mistrz". choć powszechnie obowiązująca nazwa mewlewitów – wirujący derwisze – pochodzi od ich specyficznego wyrażania czci Bogu. 


Modlą się oni bowiem do Boga w interesujący sposób – poprzez taniec. Charakterystyczną cechą tego zgromadzenia jest medytacja w ruchu, poprzez wykonywania całego szeregu figur tanecznych, z których najbardziej widowiskową jest wirowanie tancerzy wokół własnej osi. Stąd więc nazwa – wirujący derwisze. Wirowanie to ma naśladować ruch ciał niebieskich, co sprawia – według wiary mewlewitów – że w duszy człowieka wzmaga się coraz bardziej miłość do Boga. Derwisze podczas tańca niemal zatracają się w nim, przeżywając go bardzo mocno. Poprzez niego wyrażają swą jedność z Bogiem. Celem tańca jest osiągnięcie duchowego transu. 

Noureddine Khourshid, urodzony w Damaszku w 1966 roku. Już w wieku pięciu lat regularnie uczestniczył ze swoim ojcem w cotygodniowych muzułmańskich uroczystościach religijnych. Z obowiązku uczył się Koranu i wiedzy na temat religii, przeszedł także szkolenie ze śpiewu religijnego, następnie postanowił poświęcić się religioznawstwu. Swoim talentem i umiejętnościami wokalnymi szybko zwrócił na siebie uwagę. W 1987 roku założył grupę specjalizującą się w wykonywaniu pieśni religijnych oraz pieśni uwielbienia Proroka. 

We Wrocławiu zespół zaprezentuje się w składzie :
Noureddin KHOURCHID: Lead Voice
Abdulrahman MODAWAR : choirs & Riqq
Mohamad KAHIL: choirs & Duff
Mhd Ghassan ALRAWAS : choirs
Adel HALIMA : choirs
Walid ALHAMAD: choirs & tombak
Basem KADMANI: choirs & Ud 
Hatem ALJAMAL : whirling dervish
Mahmoud ALTAIER : whirling dervish

INDIALUCIA

Projekt muzyczny łączący dwa fascynujące style muzyczne: muzykę indyjską oraz flamenco. Projekt ten powstał w roku 1999 w Indiach wśród nauczycieli i uczniów Akademii Muzycznej w Nagpur. Wzięło w nich udział wielu znakomitych muzyków z obu kontynentów. Pomysłodawcą, producentem oraz szefem artystycznym jest gitarzysta Michał Czachowski. Owocem tego muzycznego spotkania była płyta wydana w 2005 roku, która zdobyła uznanie w Polsce i na świecie. Album został laureatem nagród Wirtualne Gęśle oraz Folkowy Fonogram Roku przyznawane przez Polskie Radio za najlepszą płytę 2005 roku oraz nominowany do nagrody Fryderyki 2006 w kategorii Album Roku - Folk/Etno. W roku 2007 płyta doszła do drugiego miejsca najlepszych płyt World Music wydanych w USA. Muzyka z płyty była wykorzystana jako ścieżka dźwiękowa do hollywoodzkiego filmu "Święci z Bostonu II". Najnowszy album zespołu pt. Acatao w 2015 roku otrzymał drugą nagrodę Folkowy Fonogram Roku przyznawane przez Polskie Radio

LABORATORIUM PIEŚNI

Trójmiejski, kobiecy zespół pieśniarek, powstały w 2013 roku. Grupa śpiewa i aranżuje tradycyjne pieśni polifoniczne: ukraińskie, bułgarskie, białoruskie, serbskie, albańskie, bośniackie, polskie, a także gruzińskie, skandynawskie, oksytańskie i wiele innych. Pieśni Świata wykonują zarówno a capella, jak i przy akompaniamencie bębnów szamańskich i innych etnicznych instrumentów (m.in. shrutibox, dzwonków, przeszkadzajek, fletu, kalimby, mis, gongu), wnosząc w pieśni tradycyjne nową aranżację, przestrzeń improwizacji głosowych, inspirowanych dźwiękami natury, często intuicyjnych, dzikich, kobiecych.

 

Materiał pieśniarski przechodzi swoistą drogę ze źródła: pieśni są zazwyczaj przywożone z różnych regionów Polski, Europy i Świata przez członków zespołu, następnie zostają opracowywane w procesie warsztatowym i na próbach, by w końcu ukazać się w nowej odsłonie – tradycyjnej lub wzbogaconej, aranżowanej.

 

Głosy zespołu: Alina Jurczyszyn, Kamila Bigus, Lila Schally-Kacprzak, Iwona Bajger, Magda Jurczyszyn, Alina Klebba, Karolina Stawiszyńska.

SOPHIE ZELMANI

Prawdziwe nazwisko Sophie Edkvist. Szwedzka piosenkarka z kręgu alternatywnego pop rocka. W wieku czternastu lat dostała od ojca swoją pierwszą gitarę. Mimo że nie miała żadnego profesjonalnego przygotowania, bardzo szybko zaczęła pisać teksty i nagrywać piosenki w lokalnym studiu. W ten sposób powstały taśmy demo, które postanowiła rozesłać do różnych wytwórni. Jako pierwszy, odpowiedział szwedzki oddział Sony Music. 


W 1995 roku, po podpisaniu kontraktu – wydała swój debiutancki longplay Sophie Zelmani. Mimo, że cały materiał nagrano w zaledwie dwa tygodnie, to jednak prace w studiu trwały kilka miesięcy. W ciepłych recenzjach porównywano jej kompozycje do wczesnych dokonań Van Morrisona. Rok później wokalistka otrzymała Grammy w kategorii Najlepszy Debiut.


W 1997 roku, gdy sprzedaż krążka osiągnęła pułap 200 tysięcy egzemplarzy – Columbia Records postanowiła wykupić prawa do płyty i ruszyć z kampanią promocyjną na rynku amerykańskim. 


W 2002 roku pojawił się longplay Sing and Dance, z ciekawymi elementami country i odniesieniami do twórczości Boba Dylana. Dwa lata później do sklepów trafił album Love Affair. W 2005 roku artystka wydała pierwszą w swojej karierze kompilację – A Decade of Dreams 1995-2005, poszerzoną o trzy premierowe utwory.


Po dwóch latach, Zelmani wróciła studyjnym krążkiem Memory Loves You. Rok później fani otrzymali kolejną płytę – The Ocean and Me. Płyta miała dla samej artystki także wymiar terapeutyczny. Od lat Zelmani panicznie boi się wody. Ta fobia stanowi dla niej problem, z którym stara się walczyć. Stąd wśród piosenek – utwór The Ocean and Me, opowiadający o lęku i równoczesnej fascynacji artystki – wodą. W 2008 roku do sklepów trafiła jej druga składanka – Original Album Classics.


Pod koniec lutego 2010 roku wokalistka zaprezentowała swoje najnowsze dzieło – I’m the Rain. Album jest świetnym połączeniem nisko zawieszonego wokalu Sophie oraz delikatnego i uspokajającego tła muzycznego. Materiał powstawał stopniowo – wpierw nagrywano wokal, następnie dokładano do niego gitary, a dopiero na samym końcu resztę instrumentów dograł zespół.


Obecnie współpracują z nią następujący muzycy – klawiszowiec Rickard Nilsso, perkusista Peter Korhonen oraz basista Thomas Axelsson.

ALASH ENSEMBLE

Alash oczarowali cały świat swoim niezwykłym gardłowym śpiewem (xöömei), który aż od starożytności rozwinął się wśród koczowniczych pasterzy Tuwy i jest pielęgnowany po dziś dzień. Trio skupia w sobie całą tradycję przekazywaną od przodków, dodając do niej swoje doświadczenie wyniesione z uczelni artystycznej w Kyzył oraz mocne akcenty muzyki z Zachodu.

 

Był rok 1999, kiedy w czasie ich studiów w Kyzył powstał pierwszy wspólny projekt o nazwie Changy-XAYA. Cztery lata później trzej muzycy: Bady-Dorzhu Ondar (grający na igil), Ayan-ool Sam (grający na doshpuluur) i Ayan Shirizhik (grający na kengirge) postanowili powołać nowy zespół – Alash (nazwa pochodzi od rzeki Alash, która biegnie przez północno-zachodnie regiony Tuwy). W tamtym okresie muzycy zaczęli interesować się muzyką z USA (m.in. Sun Ra, Jimiego Hendrixa). Obok tradycyjnych instrumentów z Tuwy, wprowadzili do swojej muzyki gitarę, a z czasem nawet rosyjski instrument Bayan (akordeon). Zespół zaczął eksperymentować z nowymi harmoniami i samą konstrukcją utworów, do współpracy zapraszając Béla Flecka i Victora Wootena. W 2006 r. Alash wydali swój pierwszy album "Alash Live at the Enchanted Garden" , rok później "Alash", 2011 to płyta "Buura " , a ostatni album nagrany w 2015 nosi tytuł "Achai".  Gościnnie muzycy Alash wystąpili na płycie projektu Béla Fleck and the Flecktones (2008), która została uhonorowana nagrodą Grammy.

NOAM VAZANA

Noam Vazana to fascynująca wokalistka, łącząca bliskowschodnie i północno-afrykańskie mieszanki z własnymi przebojowymi kompozycjami. To artystka, której w śmiały sposób udaje się połączyć hipnotyzujący śpiew z grą na fortepianie i puzonie.

 

Noam wygrała nagrodę sefardyjską w 2017 roku i często porównuje się ją do charyzmatycznych głosów, takich jak Nina Simone czy Mercedes Sosa. 


Vazana zadebiutowała ostatnią wersją Love Migration, która znalazła się na szczycie 20 najlepiej sprzedających się albumów iTunes w roku 2015. Wystąpiła na najbardziej prestiżowych światowych festiwalach jazzowych m.in: Jazzahead DE, North Sea Jazz Festival NL, TEDx NL, Roccella Jazz IT, Tanjazz MA, Caux Intl. Peace Conference CH, Spotkanie muzyczne NL & more.

DYJAK GINTROWSKI

DYJAK GINTROWSKI, to niezwykły projekt. Płyta to 10 piosenek Przemysława Gintrowskiego w nowych, zupełnie świeżych, niebanalnych aranżacjach Marka Tarnowskiego i Jerzego Małka, muzyków na co dzień grających w zespole Marka Dyjaka.


Nowe aranże szlagierów narzuciły Dyjakowi zupełnie inne spojrzenie na dotychczasowe wersje utworów. Jego interpretacje to nieodłącznie zachrypnięty głos w "A my nie chcemy uciekać stąd", nostalgia w "Modlitwie o wschodzie słońca", ale także zaduma w "Zmiennicy" i smutek w "Gdy tak siedzimy nad bimbrem..."


Zupełnie nowe spojrzenie aranżerów na kompozycje Gintrowskiego i przełożenie na instrumentarium pozbawione gitary, poniekąd zdeterminowało interpretację Dyjaka, ale otworzyło także inne możliwości odczytu tych ponadczasowych już pieśni, dlatego jest to nie tylko pozycja dla miłośników twórczości Dyjaka, ale także świetna propozycja dla wiernych fanów zaangażowanych pieśni Przemysława Gintrowskiego.

TRIO BALKAN STRINGS

Trio Balkan Strings to formacja, która zdążyła już zapaść w pamięć polskim miłośnikom muzyki gitarowej i folkowej. Serbski zespół gościł w naszym kraju już kilkakrotnie, za każdym razem wzbudzając wielki entuzjazm publiczności.
Gitarowa rodzina z Belgradu wykonuje swoją oryginalną instrumentalną muzykę, która jest mieszanką wielu bałkańskich elementów: serbskich, macedońskich, rumuńskich, bułgarskich, greckich, łączących w sobie improwizacje jazzowe wraz z elementami klasycznymi. Rezultatem kombinacji łączenia wielu kultur jest bogata i niekonwencjonalna a zarazem świeża i spontaniczna, niosąca ze sobą wiele energii muzyka. Artyści brali udział w licznych festiwalach i koncertowali zarówno w Europie jak i w USA. Są laureatami pierwszych nagród Music World 2004 oraz 2005 USA Song Writing Competition.


Trio Balkan Strings to rodzinny (ojciec i synowie) zespół gitarowy w składzie: Zoran Starcevic, Nikola Starcevic i Zeljko Starcevic.
Repertuar grupy stanowią własne kompozycje jej członków, inspirowane bogatym w swej różnorodności folklorem bałkańskim.
Powszechnie wiadomo, że Bałkany są regionem wielonarodowym, gdzie mieszanie się różnych kultur, w tym kultur muzycznych, trwa od stuleci. W twórczości Tria Balkan Strings ta wielobarwność jest wyraźnie odczuwalna. Ich kompozycje łączą elementy folkloru m. in. serbskiego, cygańskiego, bułgarskiego, mołdawskiego, macedońskiego, tę muzyczną mozaikę wzbogacają wpływy orientalne. Sami artyści przyrównują, jakże obrazowo, będącą dla nich źródłem natchnienia muzykę ludową Bałkanów, do ręcznie tkanego dywanu, pełnego wykwintnych ornamentów i subtelnych odcieni, który jako całość zniewala swym pięknem i bogactwem, lecz dopiero bliższy i uważniejszy ogląd pozwala dostrzec, wyodrębnić i docenić wspaniałość poszczególnych jego motywów. Trio Balkan Strings jest niezrównanym przewodnikiem po tym muzycznym świecie, przewodnikiem jednak nie biernym, lecz aktywnym i pełnym inwencji, który własnym językiem nie tylko opisuje, ale też interpretuje, a wręcz tworzy własne, zupełnie nowe opowieści. Taki przewodnik straciłby posadę w muzeum, lecz na estradzie jest prawdziwym skarbem.

KAPELA ZE WSI WARSZAWA

Grupa istnieje od 1997 roku. Na jej repertuar składają się awangardowe interpretacje muzyki tradycyjnej, szeroko pojętego terenu Mazowsza, ukochanej krainy Chopina. Mimo wierności tradycyjnym technikom gry i śpiewu, pełne inwencji wykonania dawnych utworów brzmią zaskakująco awangardowo i są w pełni zrozumiałe dla współczesnego odbiorcy. Choć w instrumentarium kapeli słyszymy tradycyjne instrumenty - skrzypce, cymbały, barabany - brzmią one wyjątkowo nowocześnie, a muzycy nie boją się zestawiać ich choćby z dj'ami. Kapela zdobyła wiele nagród na polskich i zagranicznych festiwalach folkowych.

TRIBUTE TO LOUIS ARMSTRONG

TRIBUTE TO LOUIS ARMSTRONG to projekt, który przywraca do życia Louisa "Satchmo" Armstronga. Całość prezentuje się naprawdę zjawiskowo - charakterystyczny głos i brzmienie trąbki, a nawet chusteczka - Louis Armstrong wrócił! Koncert „Tribute to Louis Armstrong” jest podróżą w czasie i przestrzeni – widzowie czują się tak, jakby nagle znaleźli się kilkadziesiąt lat temu w jakimś zadymionym klubie jazzowym, gdzieś w Nowym Orleanie, Chicago, czy Nowym Jorku. Ulegają złudzeniu jakby naprawdę słuchali na żywo legendarnego mistrza trąbki o zachrypniętym głosie.

 

Troy „Satchmo” Anderson to wokalista i trębacz z Florydy, wierna kopia Louisa Armstronga, który nie tylko gra i śpiewa tak jak legendarny oryginał, ale jeszcze w dodatku jest do niego łudząco podobny. Rozpoczynał swoją karierę służąc jeszcze w US Army na terenie Niemiec. Szybko doszedł jednak do wniosku, że kariera wojskowa jest raczej nie dla niego, że dużo bardziej pociąga go scena, mikrofon i kontakt z żywą publicznością. 

 

Jego obecne występy na scenie stanowią nie tylko dowód siły charakteru artysty. Tytuł programu „Tribute (po polsku: hołd) to Louis Armstrong”, nie jest zwykłym sloganem marketingowym. To po prostu PRAWDZIWY hołd Troya wobec swego Mistrza, okupiony wyrzeczeniami, ciężką pracą i ciągłym przezwyciężaniem bólu.

 

Troy występuje z towarzyszeniem tria polskich muzyków:

prof. Dariusz Janus – piano

Marcin Piszczorowicz – perkusja

Jacek Kaliszewski - kontrabas

NATALIA LUBRANO ŚPIEWA PIOSENKI KALINY JĘDRUSIK

Koncert poprowadzi wspaniała wrocławska wokalistka Natalia Lubrano z najlepszym składem jazzowym:
Natalia Lubrano - wokal
Piotr Rachoń - fortepian
Wojtek Bergander - kontrabas
Marcin Rak- perkusja

STACEY KENT

Amerykańska piosenkarka, jedna z najciekawszych wokalistek jazzowych swojego pokolenia. Daleko jej od ekstrawagancji czy tanich skandali, ale i od popowego banału. Śpiewa piosenki francuskie, fascynują ją bossa nova i rytmy Brazylii. Jeden z krytyków niegdyś napisał, że Brazylia nie jest krajem, lecz „regionem o sercu, które zdaje się bić do melodii o mocniejszej i bardziej adekwatnej wibracji". To jest zdanie, które Stacey Kent bez wątpienia może uczynić własnym. 

Ma styl porównywalny do największych, do Billie Holiday, Elli Fitzgerald, śpiewa jak Nat King Cole, czysto, wyraźnie, w tonie przypominającym rozmowę" - powiedział niegdyś o Kent trzykrotny zdobywca Oscara, nieżyjący już Jay Livingston.

Wszystkie płyty Stacey Kent okazały się bestsellerami, uzyskując prestiżowe nagrody (m.in. BBC Jazz Awards, British Jazz Award). Wokalistka występuje w największych i najbardziej znanych salach koncertowych na świecie - od nowojorskiej Carnegie Hall po paryską Olimpię.

Każdy, kto słucha śpiewu Stacey Kent ma wrażenie, że śpiewa wyłącznie dla niego" komplementują krytycy podkreślając wyjątkową atmosferę na koncercie pomiędzy artystką a słuchaczami.

 

Ethno Jazz Festival bilety na koncerty dostępne na eBilet.pl - zapraszamy! Najlepsze Imprezy we Wrocławiu! Ethno Jazz Festival 2019 koncerty - nie przegap!

pokaż więcej... zwiń

Fan Alert

rozwiń zwiń

Ethno Jazz Festival
Zapisz się do specjalnego FAN ALERTU i bądź na bieżąco z informacjami, dotyczącymi tego wydarzenia!
Zapisałeś się do fanalertu
Jesteś zapisany do tego fanalertu

Podając adres e-mail i wysyłając nam go jednocześnie wyraźnie potwierdzasz, że zgadzasz się na przesyłanie przez eBilet Polska sp. z o.o. informacji handlowych drogą elektroniczną zawartych w przesyłanym przez nas materiale marketingowym, a dotyczących produktów i usług naszych oraz naszych partnerów biznesowych. W celu świadczenia usługi będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie podanego przez Ciebie adresu e-mail. Możesz w każdym momencie cofnąć zgodę bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Pełną informację RODO, w tym o przysługujących Ci prawach do zapomnienia, sprostowania, przeniesienia, dostępu, sprzeciwu znajdziesz w Polityce prywatności
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępny jest tutaj

Ethno Jazz Festival BILETY

Pokaż listę wydarzeń Pokaż w formie kalendarza
Wrocław
21.02
czwartek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival EABS "Slavic Spirits" - koncert przedpremierowy
sprawdzanie dostępności
  od 50 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
05.03
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival – Muzyka Świata w Starym Klasztorze NOAM VAZANA (Izrael)
sprawdzanie dostępności
  od 30 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
11.03
poniedziałek, 20:00
Stary Klasztor
TRIBUTE TO LOUIS ARMSTRONG - Troy „Satchmo” Anderson (USA) & band
sprawdzanie dostępności
  od 40 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
17.03
niedziela, 19:00
Synagoga Pod Białym Bocianem
Ethno Jazz Festival prezentuje: WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA
sprawdzanie dostępności
  od 60 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
26.03
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival - Muzyka Świata INDIALUCIA
sprawdzanie dostępności
  od 40 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
27.03
środa, 19:30
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival – Muzyka Świata w Starym Klasztorze TRIO BALKAN STRINGS
sprawdzanie dostępności
  od 30 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
02.04
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival SOPHIE ZELMANI ”Sunrise”
sprawdzanie dostępności
  od 60 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
03.04
środa, 20:00
Stary Klasztor
MAREK DYJAK: "Dyjak Gintrowski"
sprawdzanie dostępności
  od 45 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
04.04
czwartek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival KAPELA ZE WSI WARSZAWA
sprawdzanie dostępności
  od 45 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
09.04
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
NATALIA LUBRANO śpiewa piosenki KALINY JĘDRUSIK
sprawdzanie dostępności
  od 30 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
10.04
środa, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival- Muzyka Świata ALASH ENSEMBLE (Tuwa)
sprawdzanie dostępności
  od 35 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
09.05
czwartek, 20:00
IMPART
Ethno Jazz Festival AVISHAI COHEN TRIO
sprawdzanie dostępności
  od 70 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
17.05
piątek, 20:00
IMPART
Ethno Jazz Festival - STACEY KENT
sprawdzanie dostępności
  od 120 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Miejsce
Tytuł

Obiekty

Inne wydarzenia organizatora

Używamy plików Cookies, aby zapewnić naszym Użytkownikom wygodne korzystanie z naszej strony internetowej oraz aby stale poprawiać jej jakość. Umożliwiamy również instalowanie Cookies przez naszych partnerów biznesowych w ich celach marketingowych. Poprzez odpowiednie ustawienia swojej przeglądarki Użytkownik wyraża zgodę na stosowanie określonych Cookies przez nas lub przez naszych partnerów. Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki, dostosowując je do swoich oczekiwań. Zmiana ustawień i cofnięcie zgód na stosowanie Cookies nie wpływa jednak na zgodność z prawem ich stosowania przed dokonaniem zmiany. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://www.ebilet.pl/polityka-prywatnosci/