Ethno Jazz Festival

Ethno Jazz Festival

BILETY

Bilety na Jazz Ethno Festival we Wrocławiu dostępne w sprzedaży! Zapraszamy na cykl wyjątkowych koncertów do Starego Klasztoru, Impartu oraz Synagogi Pod Białym Bocianem - najlepsi artyści jazzowi i wykonawcy muzyki etnicznej wystąpią w stolicy Dolnego Śląska. 

Ethno Jazz Festival koncerty

  • 04.12 - JANUSZ RADEK z zespołem, Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 16.01.2019 - CARRANTUOHILL & AFMusic, Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 17.01.2019 - SEXTETO VISCERAL (Argentyna), Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 18.01.2019 - FANFARE CIOCĂRLIA (Rumunia), Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 22.01.2019 - OSIECKA JAZZOWO: Krzysztof Żesławski Quartet & Natalia Lubrano,  Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 23.01.2019 - Potańcówka z zespołem Janusz Prusinowski Kompania, Stary Klasztor
  • 10.02.2019 - Muzyka Świata Laboratorium Pieśni "Rasti", Synagoga pod Białym Bocianem
  • 14.02.2019  - STANISŁAW SOYKA z zespołem, Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 17.03.2019 - WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA, Synagoga pod Białym Bocianem
  • 02.04.2019 - SOPHIE ZELMANI ”Sunrise”, Sala Gotycka w Starym Klasztorze 
  • 10.04.2019 - ALASH ENSEMBLE (Tuwa), Sala Gotycka w Starym Klasztorze
  • 09.05.2019 - AVISHAI COHEN TRIO, Impart

STANISŁAW SOYKA z zespołem 

Ethno Jazz Festival zaprasza na premierowy koncert z materiałem z najnowszej płyty Stanisława Soyki, która ukaże się jesienią tego roku. Stanisław Soyka z zespołem znakomitych muzyków jazzowych wystąpią przed wrocławską publicznością 27 listopada w sali teatralnej Impartu.

Stanisław Soyka – śpiewak, instrumentalista, kompozytor – już od lat należy do grona największych artystów polskiej sceny muzycznej. Komponuje i śpiewa pieśni o miłości i o jej braku, pieśni o tęsknocie i spełnieniu, ale nie ucieka przed wielkimi problemami współczesności. W jego dorobku znajdziemy ponad 30 albumów, z których kilka osiągnęło multiplatynowe nakłady. Nigdy nie poddał się modom i trendom.
Wypracował swój własny język muzyczny przez co należy do grona artystów, których styl rozpoznaje się od pierwszych dźwięków a bogactwo repertuaru może przyprawiać o zawrót głowy. Posiada na koncie dziesiątki autorskich pieśni lecz trudno pominąć fakt, że skomponował muzykę do wielu wierszy poetów polskich i… nie tylko.

     

KRZYSZTOF PEŁECH & ROBERT HORNA

Krzysztof Pełech & Robert Horna Duo to kombinacja oryginalnych aranżacji w stylu samby, bossa-nowy, tanga oraz improwizowanych smooth-jazzowych klimatów. To bogactwo pięknych melodii, harmonii i rytmu. W programie zespołu znajdują się między innymi znane kompozycje Pata Metheny’ego, Ralpha Townera, Keitha Jarretta, Astora Piazzolli, Stanleya Myersa, Isaaca Albeniza, Francisco Tarregi a także oryginalne aranżacje utworów Celso Machado i Azizy Mustafy Zadeh.

 

WOJCIECH POKRZEWIŃSKI 

26 września w nastrojowej Sali Gotyckiej w Starym Klasztorze, gongi i bębny ocean drum zabrzmią w wersji akustycznej, bez dodatkowego nagłośnienia. Dostępne będą tradycyjne miejsca siedzące, ale można też ze sobą przynieść własne siedziska (karimaty, poduszki, pufy itp.), aby odbierać muzykę w najlepszych dla siebie warunkach.

Podczas koncertu Pokrzewiński zagra na gongach i ocean drumie kompozycje własne, improwizacje oparte na interakcji z publicznością. Spodziewajcie się muzyki spontanicznej, pierwotnej, głębokiej i naprawdę głośnej, choć nagłośnienie nie będzie używane. W chwilach ekstazy Wojtek może zacząć śpiewać...

 

JANUSZ RADEK

Od początku swojej artystycznej działalności Janusz Radek odważnie zagłębiał się i poznawał coraz to nowsze muzyczne przestrzenie. W koncercie z zespołem w przystępny, poruszający, ale jednocześnie odkrywczy sposób przedstawia widzom dotychczasową drogę. Nie zabraknie więc utworów, które już od długich lat kojarzone są przez odbiorców z nazwiskiem Janusza Radka, takie jak „Kiedy U-kochanie”,”Dziękuję za miłość”, „Groszki i róże”, „Na moście w Avignone”, czy wreszcie „Dziwny jest ten świat” oraz „Domek bez adresu”. Dzięki muzycznej różnorodności programu, Januszowi z zespołem udaje się poruszyć widzów znużonych powtarzalnością muzyki popularnej, zachwycić odbiorców poszukujących oryginalności i świeżości w nowych aranżacjach najbardziej znanych utworów, jak również wzruszyć słuchaczy, którzy w trakcie koncertu pragną doświadczyć przede wszystkim wyjątkowych emocji.

 

FANFARE CIOCĂRLIA 

Jest to jedna z najważniejszych bałkańskich orkiestr dętych, główny rywal Boban Marković Orchestra w Balkan Brass Battle. Fanfare Ciocărlia to 12-osobowa orkiestra dęta pochodząca z położonej w północnej Rumunii wioski Zece Prăjini. Grupa zaczynała jako swobodne zgromadzenie muzyków grających okazjonalnie na weselach i chrzcinach. Za nazwę zespołu obrano Fanfare Ciocarlia: Fanfare jest to rumuńskie słowo pochodzenia francuskiego, które oznacza orkiestrę dętą, a Ciocarlia to po rumuńsku skowronek. W zakorzenionej w tradycji austriackich i tureckich orkiestr wojskowych Fanfare Ciocarlia znaleźć można takie instrumenty jak: trąbki, tuby barytonowe i tenorowe, klarnety, saksofony, bęben i perkusję. Teksty ich piosenek pisane są w języku rumuńskim oraz romskim. Styl ich muzyki wywodzi się głównie z rumuńskiej i romskiej ludowej muzyki tanecznej, lecz widoczne są także wpływy tureckie, bułgarskie, serbskie oraz macedońskie. Swoją popularność zawdzięczają szybkim energetycznym dźwiękom, skomplikowanym rytmom oraz prędkim solówkom na klarnetach, saksofonach i trąbkach, których tempo przekracza czasem 200 bitów na minutę.

 

JANUSZ PRUSINOWSKI KOMPANIA

Janusz Prusinowski Kompania (wcześniej Trio) to uczniowie i kontynuatorzy wiejskich muzykantów i śpiewaczek, mistrzów improwizowanych mazurków i oberków – Jana Lewandowskiego, Kazimierza Meto, Józefa Zarasia, Piotra i Jana Gaców, Stanisława Stępniaka, Marii Siwiec, Marii Pęzik i in. – a zarazem awangardowa formacja o charakterystycznym brzmieniu. Muzykę dopełniają tańcem, trasy koncertowe łączą z  prowadzeniem warsztatów, znajomość dawnego muzykanckiego rzemiosła ze współczesną wrażliwością.
Na repertuar Kompanii składają się tańce i pieśni z Polski Centralnej,  przede wszystkim mazurki – śpiewane, improwizowane, zawirowane, szalone. Gdzie tkwi źródło ich wielowarstwowej polirytmii, swobodnej i naturalnej, a zarazem perfekcyjnie precyzyjnej? Skąd pochodzą niezwykłe, czasem egzotyczne melodie, podważające ograniczenia stroju temperowanego? Jaki przekaz zawiera się w dawnych przyśpiewkach i pieśniach? Jakie są relacje mazurków z muzyką innych kultur? Konsekwentne podążanie za tymi pytaniami wytycza ścieżkę rozwoju Kompanii.
Istotnym dopełnieniem wiejskiego muzykowania jest taniec. Taniec czyni muzykę widzialną, dotykalną, zrozumiałą i dostępną.

Z radością i satysfakcją można powiedzieć, że spora część młodych adeptów polskiej muzyki tradycyjnej rozpoczęła swoją przygodę ze skrzypcami, bębenkiem lub tańcem zainspirowana pracą Kompanii Janusza Prusinowskiego.

Skład zespołu:
Janusz Prusinowski – skrzypce, śpiew, cymbały, harmonia polska
Piotr Piszczatowski – baraban, bębenek
Michał Żak – flety drewniane, szałamaja, klarnet
Szczepan Pospieszalski – trąbka, basy

 

WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA

Kilka mistycznych opowieści, pochodzenia boskiego, są ścisłe powiązane z muzyką, opowiadając, że dusza, której sama natura jest niebiańska, odmówiła przyjęcia formy, jednak została uwiedziona w anielskim głosie, wybranym przez Boga. W islamie, pieśni religijne są oznaczone ogólnym terminem inshad, co oznacza pragnąć i dążyć do czegoś aby mieć cel, aby podążać w poszukiwaniu czegoś.
Z poetyckiego punktu widzenia, repertuar inshad obejmuje pieśni uwielbienia Boga, modlitwy. Chwali Proroka, opowiada historię jego narodzin i wniebowstąpienia, mówi o jego bohaterskich czynach i cudach. Znacząca część sufickich wierszy odnosi się także do bożej miłości i ekstazy. Słowa do tych pieśni są kompilacją fragmentów zaczerpniętych z wierszy wokół jednego motywu, ale pochodzących z różnych źródeł i okresów historii.
Sama (koncert duchowny) i trance - taniec Hadra (boska obecność) są bezpośrednim wyrazem wielu mistycznych dróg do Boga. Podstawowym celem jest zbliżanie się do Boga, przez oczyszczenie duszy, przez praktykę dhikr (upamiętniania).
Procedura Sufi sama może być czysto wokalna lub wykonywana wraz z instrumentalnym akompaniamentem, zgodnie z porządkiem i jego przepisami. Wykorzystywane instrumenty były traktowane jako część rytuału, więc nie gra się dla przyjemności, ale w wyraźnym celu chwalenia Stwórcy.
Równolegle do śpiewanego repertuaru, tradycja inshad rozwinięta jest również w muzułmańskiej części świata arabskiego. Ta tradycja jest utrwalana przez zawodowych śpiewaków (kantorów), którzy mogą pochodzić z zakonów sufickich, choć nie jest to regułą. Są oni zapraszani do prowadzenia ceremonii religijnych, szczególnie w czasie Mawlid {rocznica urodzin Proroka) oraz w inne dni świąteczne.

Prezentowany zespół, składający się z dziewięciu munhid, kantorów wraz z dwoma tancerzami, jest znany ze swojego profesjonalnego podejścia i płynnego wykonania. Występował gościnnie na całym świecie.
Wraz z zespołem występują tancerze z bractwa Mawlawi.
Za założyciela bractwa Mawlawi uznaje się Dżalaluddina Rumiego – sufickiego mistyka i poetę, nazywanego przez swych uczniów Mevlaną, co tłumaczy się jako „Nasz Mistrz". choć powszechnie obowiązująca nazwa mewlewitów – wirujący derwisze – pochodzi od ich specyficznego wyrażania czci Bogu.
Modlą się oni bowiem do Boga w interesujący sposób – poprzez taniec. Charakterystyczną cechą tego zgromadzenia jest medytacja w ruchu, poprzez wykonywania całego szeregu figur tanecznych, z których najbardziej widowiskową jest wirowanie tancerzy wokół własnej osi. Stąd więc nazwa – wirujący derwisze. Wirowanie to ma naśladować ruch ciał niebieskich, co sprawia – według wiary mewlewitów – że w duszy człowieka wzmaga się coraz bardziej miłość do Boga. Derwisze podczas tańca niemal zatracają się w nim, przeżywając go bardzo mocno. Poprzez niego wyrażają swą jedność z Bogiem. Celem tańca jest osiągnięcie duchowego transu.

Noureddine Khourshid, urodzony w Damaszku w 1966 roku. Już w wieku pięciu lat regularnie uczestniczył ze swoim ojcem w cotygodniowych muzułmańskich uroczystościach religijnych. Z obowiązku uczył się Koranu i wiedzy na temat religii, przeszedł także szkolenie ze śpiewu religijnego, następnie postanowił poświęcić się religioznawstwu. Swoim talentem i umiejętnościami wokalnymi szybko zwrócił na siebie uwagę. W 1987 roku założył grupę specjalizującą się w wykonywaniu pieśni religijnych oraz pieśni uwielbienia Proroka.

We Wrocławiu zespół zaprezentuje się w składzie :
Noureddin KHOURCHID: Lead Voice
Abdulrahman MODAWAR : choirs & Riqq
Mohamad KAHIL: choirs & Duff
Mhd Ghassan ALRAWAS : choirs
Adel HALIMA : choirs
Walid ALHAMAD: choirs & tombak
Basem KADMANI: choirs & Ud
Hatem ALJAMAL : whirling dervish
Mahmoud ALTAIER : whirling dervish

 

LABORATORIUM PIEŚNI

Trójmiejski, kobiecy zespół pieśniarek, powstały w 2013 roku. Grupa śpiewa i aranżuje tradycyjne pieśni polifoniczne: ukraińskie, bułgarskie, białoruskie, serbskie, albańskie, bośniackie, polskie, a także gruzińskie, skandynawskie, oksytańskie i wiele innych. Pieśni Świata wykonują zarówno a capella, jak i przy akompaniamencie bębnów szamańskich i innych etnicznych instrumentów (m.in. shrutibox, dzwonków, przeszkadzajek, fletu, kalimby, mis, gongu), wnosząc w pieśni tradycyjne nową aranżację, przestrzeń improwizacji głosowych, inspirowanych dźwiękami natury, często intuicyjnych, dzikich, kobiecych.

Materiał pieśniarski przechodzi swoistą drogę ze źródła: pieśni są zazwyczaj przywożone z różnych regionów Polski, Europy i Świata przez członków zespołu, następnie zostają opracowywane w procesie warsztatowym i na próbach, by w końcu ukazać się w nowej odsłonie – tradycyjnej lub wzbogaconej, aranżowanej.

 

Głosy zespołu: Alina Jurczyszyn, Kamila Bigus, Lila Schally-Kacprzak, Iwona Bajger, Magda Jurczyszyn, Alina Klebba, Karolina Stawiszyńska.

 

SOPHIE ZELMANI

Prawdziwe nazwisko Sophie Edkvist. Szwedzka piosenkarka z kręgu alternatywnego pop rocka. W wieku czternastu lat dostała od ojca swoją pierwszą gitarę. Mimo że nie miała żadnego profesjonalnego przygotowania, bardzo szybko zaczęła pisać teksty i nagrywać piosenki w lokalnym studiu. W ten sposób powstały taśmy demo, które postanowiła rozesłać do różnych wytwórni. Jako pierwszy, odpowiedział szwedzki oddział Sony Music.
W 1995 roku, po podpisaniu kontraktu – wydała swój debiutancki longplay Sophie Zelmani. Mimo, że cały materiał nagrano w zaledwie dwa tygodnie, to jednak prace w studiu trwały kilka miesięcy. W ciepłych recenzjach porównywano jej kompozycje do wczesnych dokonań Van Morrisona. Rok później wokalistka otrzymała Grammy w kategorii Najlepszy Debiut.
W 1997 roku, gdy sprzedaż krążka osiągnęła pułap 200 tysięcy egzemplarzy – Columbia Records postanowiła wykupić prawa do płyty i ruszyć z kampanią promocyjną na rynku amerykańskim. 
W 2002 roku pojawił się longplay Sing and Dance, z ciekawymi elementami country i odniesieniami do twórczości Boba Dylana. Dwa lata później do sklepów trafił album Love Affair. W 2005 roku artystka wydała pierwszą w swojej karierze kompilację – A Decade of Dreams 1995-2005, poszerzoną o trzy premierowe utwory.
Po dwóch latach, Zelmani wróciła studyjnym krążkiem Memory Loves You. Rok później fani otrzymali kolejną płytę – The Ocean and Me. Płyta miała dla samej artystki także wymiar terapeutyczny. Od lat Zelmani panicznie boi się wody. Ta fobia stanowi dla niej problem, z którym stara się walczyć. Stąd wśród piosenek – utwór The Ocean and Me, opowiadający o lęku i równoczesnej fascynacji artystki – wodą. W 2008 roku do sklepów trafiła jej druga składanka – Original Album Classics.
Pod koniec lutego 2010 roku wokalistka zaprezentowała swoje najnowsze dzieło – I’m the Rain. Album jest świetnym połączeniem nisko zawieszonego wokalu Sophie oraz delikatnego i uspokajającego tła muzycznego. Materiał powstawał stopniowo – wpierw nagrywano wokal, następnie dokładano do niego gitary, a dopiero na samym końcu resztę instrumentów dograł zespół.
Obecnie współpracują z nią następujący muzycy – klawiszowiec Rickard Nilsso, perkusista Peter Korhonen oraz basista Thomas Axelsson.

 

SEXTETO VISCERAL

Sexteto Visceral działa od 2011 roku i jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych zespołów na obecnej scenie tanga w Buenos Aires. Jego brzmienie stanowi syntezę kilku głównych stylów zintegrowanych w ramach nowego podejścia estetycznego i koncepcyjnego, acz z wielkim poszanowaniem dla interpretacji gatunku. Sextet cechuje wirtuozeria muzyków i zaangażowanie w ramach występów.
Sexteto Visceral wystąpi z programem złożonym z wielkich utworów autorstwa najbardziej rozpoznawalnych twórców w historii tanga – m.in. Troilo, Pugliese, D'Arienzo, Piazzolla oraz Salgán.
Sextet wydał dotychczas trzy albumy: Mordiendo el suelo (2013), Champagne Tango (2015) oraz Milonga de mis amores (2017). Jest też intensywnie zaangażowany w działalność na milongach oraz w teatrach Buenos Aires; brał udział w międzynarodowych festiwalach tanga w Edynburgu, Tuluzie, Bormes-les-Mimosas oraz Zurychu.

 

Sexteto Visceral występuje w składzie:

Francisco Ferrero: Piano and conduction
Nicolás Maceratesi: Bandoneon
Javier Kase: Violin
Cecilia Barrales: Cello
Mauro Paternoster: Guitar
Martín Wainer: Contrabass

 

ALASH ENSEMBLE

Alash oczarowali cały świat swoim niezwykłym gardłowym śpiewem (xöömei), który aż od starożytności rozwinął się wśród koczowniczych pasterzy Tuwy i jest pielęgnowany po dziś dzień. Trio skupia w sobie całą tradycję przekazywaną od przodków, dodając do niej swoje doświadczenie wyniesione z uczelni artystycznej w Kyzył oraz mocne akcenty muzyki z Zachodu.

Był rok 1999, kiedy w czasie ich studiów w Kyzył powstał pierwszy wspólny projekt o nazwie Changy-XAYA. Cztery lata później trzej muzycy: Bady-Dorzhu Ondar (grający na igil), Ayan-ool Sam (grający na doshpuluur) i Ayan Shirizhik (grający na kengirge) postanowili powołać nowy zespół – Alash (nazwa pochodzi od rzeki Alash, która biegnie przez północno-zachodnie regiony Tuwy). W tamtym okresie muzycy zaczęli interesować się muzyką z USA (m.in. Sun Ra, Jimiego Hendrixa). Obok tradycyjnych instrumentów z Tuwy, wprowadzili do swojej muzyki gitarę, a z czasem nawet rosyjski instrument Bayan (akordeon). Zespół zaczął eksperymentować z nowymi harmoniami i samą konstrukcją utworów, do współpracy zapraszając Béla Flecka i Victora Wootena. W 2006 r. Alash wydali swój pierwszy album "Alash Live at the Enchanted Garden" , rok później "Alash", 2011 to płyta "Buura " , a ostatni album nagrany w 2015 nosi tytuł "Achai".  Gościnnie muzycy Alash wystąpili na płycie projektu Béla Fleck and the Flecktones (2008), która została uhonorowana nagrodą Grammy.

 

CARRANTUOHILL & AFMusic

Grupa muzyczna Carrantuohill wspólnie z chórem kameralnym AFMusic pod batutą Andrzeja Marcińca opracowała niespotykany dotąd program artystyczny, gdzie łączy się tradycyjną muzykę celtycką, w jej najbardziej nastrojowym brzmieniu, z wokalnymi utworami okresu adwentowo-kolędowego. Połączenie klimatów muzyki folkowej z pięknymi pieśniami sakralnymi dało zupełnie nową przestrzeń artystyczną skłaniającą do wyciszenia i zadumy.

 

OSIECKA JAZZOWO

Muzyczny projekt znanego wrocławskiego muzyka Krzysztofa Żesławskiego współpracującego z zespołami Tax Free i Wolna Grupa Bukowina, który do współpracy zaprosił charyzmatyczną wokalistkę NATALIĘ LUBRANO.

Krzysztof Żesławski od wielu lat jest propagatorem twórczości Agnieszki Osieckiej, pełni również funkcję kierownika muzycznego  Festiwalu Twórczości Agnieszki Osieckiej "Bardzo Wielka Woda" we Wrocławiu. Natalia ma za sobą współpracę m.in. z Andrzejem Smolikiem i zespołem Miloopa. W 2012 r . ukazała się jej solowa płyta pt. R.E.S.P.E.C.T. Natalia Lubrano jest laureatką Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu, gdzie otrzymała nagrodę publiczności za brawurowe wykonanie piosenki "Wariatka tańczy". Wystąpiła w koncercie „Super Debiuty" na 51. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.

W 2014 r wzięła udział w V edycji The Voice of Poland, w drużynie Tomsona i Barona, gdzie dotarła do progu półfinału. Jesienią 2015 roku Natalia Lubrano z zespołem The Lions brała udział w dziesiątej edycji programu Must Be the Music. Tylko muzyka, gdzie dotarła do finału. Pod koniec listopada 2016 roku ukazała się płyta zatytułowana "Osiecka Jazzowo", którą piosenkarka nagrała wspólnie z Kwartetem Krzysztofa Żesławskiego ku czci Agnieszki Osieckiej

W skład zespołu Krzysztof Żesławski Quartet & Natalia Lubrano wchodzą :

Natalia Lubrano - śpiew

Krzysztof Żesławski - gitary

Łukasz Perek - fortepian

Wojtek Bergander - kontrabas

Jarosław Korzonek - perkusja

 

Ethno Jazz Festival bilety na koncerty dostępne na eBilet.pl - zapraszamy! Najlepsze Imprezy we Wrocławu!

pokaż więcej... zwiń

Fan Alert

rozwiń zwiń

Ethno Jazz Festival
Zapisz się do specjalnego FAN ALERTU i bądź na bieżąco z informacjami, dotyczącymi tego wydarzenia!
Zapisałeś się do fanalertu
Jesteś zapisany do tego fanalertu

Podając adres e-mail i wysyłając nam go jednocześnie wyraźnie potwierdzasz, że zgadzasz się na przesyłanie przez eBilet Polska sp. z o.o. informacji handlowych drogą elektroniczną zawartych w przesyłanym przez nas materiale marketingowym, a dotyczących produktów i usług naszych oraz naszych partnerów biznesowych. W celu świadczenia usługi będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w zakresie podanego przez Ciebie adresu e-mail. Możesz w każdym momencie cofnąć zgodę bez podawania przyczyny, lecz bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem. Pełną informację RODO, w tym o przysługujących Ci prawach do zapomnienia, sprostowania, przeniesienia, dostępu, sprzeciwu znajdziesz w Polityce prywatności
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dostępny jest tutaj

Ethno Jazz Festival BILETY

Pokaż listę wydarzeń Pokaż w formie kalendarza
Wrocław
16.01.2019
środa, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival – Muzyka Świata w Starym Klasztorze "Zielona Kolęda" - CARRANTUOHILL & AFMusic
sprawdzanie dostępności
  od 35 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
17.01.2019
czwartek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival – Muzyka Świata w Starym Klasztorze SEXTETO VISCERAL (Argentyna)
sprawdzanie dostępności
  od 40 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
18.01.2019
piątek, 20:00
Stary Klasztor
FANFARE CIOCĂRLIA (Rumunia)
sprawdzanie dostępności
  od 45 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
22.01.2019
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
OSIECKA JAZZOWO : Krzysztof Żesławski Quartet & Natalia Lubrano
sprawdzanie dostępności
  od 30 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
23.01.2019
środa, 20:00
Stary Klasztor
Potańcówka w Starym Klasztorze JANUSZ PRUSINOWSKI KOMPANIA
sprawdzanie dostępności
  od 25 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
10.02.2019
niedziela, 19:00
Synagoga Pod Białym Bocianem
Ethno Jazz Festival- Muzyka Świata Laboratorium Pieśni "Rasti"
sprawdzanie dostępności
  od 35 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
14.02.2019
czwartek, 19:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival STANISŁAW SOYKA z zespołem
sprawdzanie dostępności
  od 80 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
17.03.2019
niedziela, 19:00
Synagoga Pod Białym Bocianem
Ethno Jazz Festival prezentuje: WIRUJĄCY DERWISZE - NOUREDDINE KHOURCHID & THE WHIRLING DERVISHES OF SYRIA
sprawdzanie dostępności
  od 60 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
02.04.2019
wtorek, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival SOPHIE ZELMANI ”Sunrise”
sprawdzanie dostępności
  od 60 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
10.04.2019
środa, 20:00
Stary Klasztor
Ethno Jazz Festival- Muzyka Świata ALASH ENSEMBLE (Tuwa)
sprawdzanie dostępności
  od 35 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu
Wrocław
09.05.2019
czwartek, 20:00
IMPART
Ethno Jazz Festival AVISHAI COHEN TRIO
sprawdzanie dostępności
  od 70 PLN
bilety tymczasowo niedostępne
zapisz się do fan alertu

Obiekty

Inne wydarzenia organizatora

Używamy plików Cookies, aby zapewnić naszym Użytkownikom wygodne korzystanie z naszej strony internetowej oraz aby stale poprawiać jej jakość. Umożliwiamy również instalowanie Cookies przez naszych partnerów biznesowych w ich celach marketingowych. Poprzez odpowiednie ustawienia swojej przeglądarki Użytkownik wyraża zgodę na stosowanie określonych Cookies przez nas lub przez naszych partnerów. Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki, dostosowując je do swoich oczekiwań. Zmiana ustawień i cofnięcie zgód na stosowanie Cookies nie wpływa jednak na zgodność z prawem ich stosowania przed dokonaniem zmiany. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://www.ebilet.pl/polityka-prywatnosci/