Na czasie

memorial-kamili-skolimowskiejroztanczony-narodowybeksinski-livezwiedzanie-zoo-warszawaharry-potter-symfonicznieksw-mma
Home Biznes Konferencje UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej

UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej

14.02.2026 Poznań

Organizator: Pi 80 Events Patryk Glinka

UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej

BILETY

sobota
14.02.2026
12:00
Pi 80 Events Patryk Glinka

UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej

Poznań, Concordia Design

Cena zawiera wszystkie opłaty obowiązkowe.

O wydarzeniu

Bilety na konferencję branży muzycznej UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej już w sprzedaży. 

UpLaud: Dobre praktyki w branży muzycznej - program konferencji

Dobre praktyki, równe szanse, pewne decyzje. Transparentnie o biznesie i umowach. Praktycznie o procesach i trudnościach. Wydarzenie, które wyrównuje pozycje stron.

Artyści, managementy i wytwónie nierzadko mijają się w oczekiwaniach. Często dlatego, że jedni żyją procesem twórczym, a drudzy działają w logice prawa i biznasu. W efekcie artysta, który wchodzi w upragnione partnerstwo, czuje się przytłoczony lub oszukany, label ma sfrustrowanego podopiecznego, a management staje pod ostrzałem z obu stron. Zderzenie światów, w którym strony chcą dobrze, ale każda inaczej rozumie sytuację.

UpLaud powstał po to, żeby tę różnicę zasypać! Uplaud to muzyczny meet-up skierowany do artystów. Na tapetę bierzemy kluczowe zagadnienia, które mają pomóc sprawnie poruszać się po muzycznym ekosystemie. Jeden dzień, pięć wystąpień, panele dyskusyjne, networking. Bez misjonarskiego zadęcia. O praktyce, nie o teoriach z podręczników, których i tak nie ma. O realnych trudnościach i konkretnych rozwiązaniach - rzetelnie i bez owijania. Dołącz — zyskaj pewność w negocjacjach i narzędzia do lepszej współpracy.

Program:

  • 01 (Don’t) call my agent: - kto jest kim w dream teamie artysty – kompetencje, zakres obowiązków, odpowiedzialność
  • 02 Jak zarabiasz na muzyce?: organizacje zbiorowego zarządzania – czym są, dlaczego są ważne, kiedy i z którą warto nawiązać współpracę
  • 03 Trzeba robić content: po co artyście social media, co to jest wizerunek i jak to się ma do marki osobistej artysty
  • 04 STAY GREEN: nie ma muzyki bez planety, czyli czy można grać na zielono i co warto robić, a co jest ściemą
  • 05 Fonogram / licencja / distro: jakie są rodzaje umów wydawniczych, czym się od siebie różnią, jakie prawa i obowiązki...

 

Projekt dofinansowano ze środków Unii Europejskiej w ramach grantu KPO dla Kultury.

Lokalizacja

Podobne wydarzenia

Zobacz też