Największa platforma sprzedaży biletów. Ceny mogą się nieznacznie różnić od cen organizatora.

Na czasie

voucher-kinowy-heliosporwaniew-lozku-z-rabusiemsun-festivaltaylor-swift-resale-sellspeedland
Home Teatr Tragedia | Dramat Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek

Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek

18-19.10.2024 Warszawa

Organizator: Nowy Teatr

Sprawdź bilety
Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący KopciuszekBiletyO wydarzeniuLokalizacja

BILETY

Warszawa

Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek
piątek
18.10.2024
19:00

Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek

Warszawa, NOWY Teatr w Warszawie
Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek
sobota
19.10.2024
19:00

Siła Suki – Trylogia. Rozdział 1: Panna młoda i Śpiący Kopciuszek

Warszawa, NOWY Teatr w Warszawie

O wydarzeniu

Znajdujemy się w przestrzeni, w której teraźniejszość zderza się z przeszłością, bez żadnego ostrzeżenia.

Wskrzeszenie performansu jest próbą odnalezienia wskazówek do zrozumienia tajemnicy zbyt trudnej do nazwania, tajemnicy wspomnienia zbyt niepełnego, by je przyswoić. Otchłań pomiędzy upadkiem a śmiercią? O czym śni śpiące ciało? Jak przetrwać rozbicie między pamięcią a snem, wyobraźnią a rzeczywistością? Co dzieje się z wszystkimi tymi informacjami?

A co z tymi, którzy przetrwają?

Pierwszy rozdział trylogii SIŁA SUKI [CADELA FORÇA] brazylijskiej reżyserki i autorki Caroliny Bianchi przekracza warstwy tymczasowości. Kolejne warstwy kobiecych ciał. Poruszona informacją o gwałcie i śmierci pewnej artystki występującej z performansem opowiadającym o wierze w ludzką dobroć, Bianchi zaczęła tkać gobelin historii, których wspólnym motywem jest gwałt i zabójstwo kobiety. Razem z kolektywem, do którego należy, Cara de Cavalo, artystka rzuca się w przepaść, wskakuje do dziury na środku pustyni, nurkuje do szklanki z pigułką gwałtu – schodzi do piekła.


Carolina Bianchi – brazylijska twórczyni teatralna, autorka i performerka, od 2020 roku mieszkająca i tworząca w Amsterdamie. W jej pracy teoria i praktyka są nierozdzielne, powracającym elementem jest praca z wieloma obsadami i różnymi aspektami chóralności. Jej prace wychodzą od kryzysu, by przejść w rozważania na temat płci, przemocy seksualnej i historii sztuki. Łączą różnorodne odniesienia do literatury, kina i malarstwa, wypełnione są muzycznymi miksami i ciągłą konfrontacją ze wszystkim, co wydaje się absolutną prawdą. Bianchi jest liderką kolektywu Cara de Cavalo z São Paulo, z którym stworzyła spektakle: Trilogia Cadela Força (2022/25), O Tremor Magnífico (2020) and LOBO.


Pomysł, tekst, dramaturgia i reżyseria: Carolina Bianchi


Tłumaczenie na język angielski: Larissa Ballarotti, Luisa Dalgalarrondo, Joana Ferraz, Marina Matheus 


Dramaturgia, risercz: Carolina Mendonça


Występują: Blackyva, Carolina Bianchi, Chico Lima, Fernanda Libman, Joana Ferraz, José Artur, Larissa Ballarotti, Marina Matheus and Rafael Limongelli


Reżyseria techniczna, dźwięk, muzyka: Miguel Caldas


Scenografia i projekty graficzne: Luisa Callegari


Reżyseria światła: Jo Rios


Wideo i projekcje: Montserrat Fonseca Llach


Karaoke wideo: Thany Sanches


Kostiumy: Tomás Decina, Luisa Callegari, Carolina Bianchi


Współpraca artystycza: Tomás Decina


Współpraca w zakresie pracy z ciałem i głosem: Pat Fudyda, Yantó


Dialogue on theory and dramaturgy: Silvia Bottiroli


Zdjęcia: Christophe Raynaud de Lage


Asystentka produkcji i kierowniczka sceny: AnaCris Medina


Produkcja, Tour manager i komunikacja: Carla Estefan

Lokalizacja

Podobne wydarzenia

Inne wydarzenia organizatora

Zobacz wszystkie

Zobacz też