Na czasie

voucher-kinowy-heliosmeskie-granietop-of-the-topmemorial-kamili-skolimowskiejolsztyn-green-festivalsunset-square
Home Dostępność

Dostępność

Dostępność

Opis

Informacja o dostępności usług świadczonych przez Spółkę w ramach serwisu eBilet

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO KORZYSTANIA Z SERWISU EBILET

 

  1. Spółka świadczy usługi w ramach serwisu eBilet za pośrednictwem Internetu.
  2. W celu prawidłowego korzystania z serwisu eBilet wymagane jest posiadanie sprzętu komputerowego wraz z zainstalowaną przeglądarką internetową umożliwiającą otwieranie stron internetowych oraz z dostępem do Internetu.

 

INFORMACJA O SPOSOBIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ DOSTĘPNOŚCI PRZEZ USŁUGI ŚWIADCZONE W RAMACH SERWISU EBILET

 

  1. Informacje o oferowanych i świadczonych usługach zawiera Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez eBilet Polska sp. z o.o. (dalej też jako Regulamin). Informacje te są udostępniane w postaci elektronicznej, możliwej do odczytania za pomocą narzędzi wspomagających.

  2. Informacje zawarte w Regulaminie są sformułowane w sposób zrozumiały oraz przystępny dla użytkownika. Dbamy o to, by słownictwo stosowane w Regulaminie było używane w sposób spójny i logiczny.

  3. Informacje zawarte w Regulaminie zostały przygotowane w formatach tekstowych, umożliwiających wykorzystanie ich w alternatywnej i wspomagającej komunikacji. Mogą one być odczytane za pomocą narzędzi wspomagających. Przygotowując je, uwzględniliśmy przewidywalne, standardowe warunki użytkowania. Zastosowaliśmy   kontrasty i odstępy między literami, wierszami i akapitami oraz odpowiednio duże, czytelne czcionki o rozmiarze i kroju, które umożliwiają ich odczytanie np. dzięki powiększeniu tekstu lub za pomocą narzędzi wspomagających. Gdy dodamy do Regulaminu istotne treści nietekstowe, będą one zawierały podpisy lub opisy alternatywne.

  4. Informacji zawartych w Regulaminie w postaci elektronicznej udzielamy w sposób zapewniający postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność, tak samo, jak realizujemy te kryteria  dostępności dla strony internetowej.

  5. Stronę Internetową i aplikacje mobilne, w kluczowym zakresie wykorzystywanym do świadczenia na rzecz konsumentów w ramach serwisu eBilet usług podlegających przepisom o dostępności, poddaliśmy ocenie pod kątem spełniania wymagań dostępności. Na podstawie tej oceny wprowadziliśmy rozwiązania zapewniające ich jednolitość. Zrobiliśmy to, zapewniając postrzegalność, funkcjonalność, zrozumiałość i kompatybilność. Cechy te zapewniliśmy też w zakresie funkcji i metod służących identyfikacji stron usługi handlu elektronicznego, zachowaniu bezpieczeństwa oraz dokonywaniu płatności i usług płatniczych. 

 

W tym celu zastosowaliśmy wiele rozwiązań, w szczególności: 

  • wprowadziliśmy przejrzystą i logiczną strukturę stron i aplikacji dla konsumentów, co ułatwia nawigację za pomocą myszy, klawiatury lub z wykorzystaniem narzędzi wspomagających, 
  • zastosowaliśmy opisy tekstowe dla istotnych treści nietekstowych
  • wprowadziliśmy odpowiedni kontrast między tekstem a tłem, co poprawia czytelność dla osób z wadami wzroku i niedowidzących, 
  • wprowadziliśmy możliwość uruchomienia funkcji za pośrednictwem klawiatury,
  • zapewniliśmy odpowiedni czas na przeczytanie treści oraz możliwość jej odczytu dla osób niedowidzących poprzez powiększenie, 
  • poprawiliśmy treść tak, by pojawiała się i działała w sposób przewidywalny,
  • zastosowaliśmy czytelne czcionki i umożliwiono powiększanie tekstu bez utraty treści i funkcjonalności, uwzględniliśmy odpowiednie odstępy między literami, wierszami i akapitami
  • zapewniliśmy kompatybilność z narzędziami wspomagającymi, tak by osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności mogły czytać stronę internetową i z niej korzystać.

 

Badaniu i poprawie dostępności, które opisano w tym akapicie, nie były poddawane treści, dla których przepisy nie przewidują obowiązku zapewnienia spełnienia wymagań dostępności. Spółka nie zapewnia też spełnienia wymagań dostępności w odniesieniu do treści, które nie są przez nią finansowane i tworzone oraz nie znajdują się pod jej kontrolą.

 

ZGŁOSZENIE NA NIEZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI

 

Na bieżąco monitorujemy spełnienie wymagań dostępności przez usług serwisu eBilet. Od 28.06.2025 r. w Polsce konsumenci korzystający z serwisu eBilet będą mogli zgłosić do Spółki skargę na niezapewnienie spełnienia wymagań dostępności. Skargi będą mogły być składane na poniższych zasadach: 

 

ZGŁOSZENIE NA NIEZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI

 

Jeżeli jesteś konsumentem masz prawo do zgłoszenia do eBilet niezapewnienia wymagań dostępności przez nasze usługi. 

Dostępność usługi oznacza, że możliwe jest korzystanie z niej zgodnie z jej przeznaczeniem przez osoby ze szczególnymi potrzebami na zasadzie równości z innymi użytkownikami, która jest osiągana przez zastosowanie projektowania uniwersalnego, a w przypadku braku takiej możliwości - przez zastosowanie racjonalnych usprawnień, o których mowa w art. 2 Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych, sporządzonej w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169 oraz z 2018 r. poz. 1217).

Jak widzisz przedmiotem skargi mogą być usługi świadczone przez eBilet, nie zaś wydarzenie, na które zakupiłeś bilet i za które odpowiedzialność ponosi jego Organizator.

 

 

JAK POWINNO WYGLĄDAĆ ZGŁOSZENIE

 

Abyśmy mogli rozpatrzyć Twoje zgłoszenie, powinno ono zawierać: 

  • Twoje imię i nazwisko;
  • Sposób w jaki mamy się z Tobą skontaktować – adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu, przy czym wskazujemy, że adres e-mail jest zawsze najszybszą i najefektywniejszą formą kontaktu;
  • wskazanie usługi, której dotyczy zgłoszenie – możesz w tym celu również przesłać do link prowadzący bezpośrednio do tej usługi
  • wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełnia Twoim zdaniem usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez eBilet.

Brak powyższych elementów sprawi, że zgłoszenie pozostanie niestety bez rozpoznania.

Dodatkowo w zgłoszeniu możesz, ale nie musisz zawrzeć preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.

 

 

FORMA ZGŁOSZENIA

 

Zgłoszenie możesz złożyć w formie elektronicznej – wysyłając  na adres: dostepnosc@ebilet.pl

Powyższy sposób złożenia zgłoszenia jest zawsze najszybszą i najefektywniejszą formą, niezależnie od tego masz też możliwość złożenia  na piśmie – poprzez wysłanie do nas za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

 

eBilet Polska Sp. z o.o.

ul. Żelazna 51/53

00-841 Warszawa

z dopiskiem “dostępność”

 

lub ustnie – poprzez naszą infolinię 

 

+48 22 122 80 99

 

TERMINY ODPOWIEDZI NA ZGŁOSZENIE

Odpowiedzi na Twoją zgłoszenie udzielimy w terminie 30 dni od jego otrzymania. Jedynie w szczególnie skomplikowanych przypadkach uniemożliwiających rozpatrzenie zgłoszenia i udzielenie odpowiedzi w ww. terminie zawiadomimy Cię o tym wskazując przyczynę zwłoki oraz wskażemy nowy termin rozpatrzenia zgłoszenia i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

 

Zobacz też