32. Festiwal Mozartowski w Warszawie
Organizator: Warszawska Opera Kameralna
O wydarzeniu
Zapraszamy na kolejną edycję Festiwalu Mozartowskiego! Bilety na 32. Festiwal Mozartowski w Warszawie już dostępne.
Wielka Gala Otwarcia
Sumi Jo – sopran
Caspar Singh – tenor
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent - Benjamin Bayl
Tak jak mozartowskie opery otwierają wspaniałe uwertury, znane również jako samoistne perły muzyki klasycznej, tak nasz Festiwal Mozartowski w Warszawie niezmiennie od kilku lat rozpoczyna Gala Inauguracyjna. W ten sposób witamy się z melomanami, dla których geniusz Wolfganga Amadeusza Mozarta, emanujący z każdej frazy i nuty jego dzieł, to kraina piękna i wrażliwości, do której co roku zapraszamy w czasie naszego wielotygodniowego cyklu. Nasz festiwal to od ponad trzech dekad prezentacja znacznej części mozartowskiej spuścizny. W tym roku do udziału w Gali Inauguracyjnej, stanowiącej prolog Festiwalu, zaproszeni zostali absolutnie wybitni artyści o renomie światowej – koreańska sopranistka Sumi Jo oraz Caspar Singh – młody i utalentowany tenor, występujący na co dzień w Bavarian State Opera, pomimo młodego wieku posiadający w swoim dorobku współpracę z najznakomitszymi współczesnymi dyrygentami. Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej MACV wraz ze wspomnianymi solistami wykona najbardziej znane i cenione fragmenty oper Mozarta – od uwertur po arie.
Sumi Jo – jedna z najwspanialszych sopranistek naszych czasów. Jej śpiew można usłyszeć w najsłynniejszych teatrach operowych i salach koncertowych świata: od Metropolitan Opera i Carnegie Hall po La Scalę, Covent Garden czy Operę Wiedeńską. Szczególnie ceniona jest za interpretacje repertuaru bel canto. Ale można ją usłyszeć także w innym repertuarze – jej album Only Love z najsłynniejszymi piosenkami miłosnymi sprzedany został w nakładzie ponad 1.200.000 egzemplarzy. Za nagranie opery Richarda Straussa Die Frau ohne Schatten z Filharmonikami Wiedeńskimi pod dyrekcją Sir Georga Solti otrzymała Nagrodę Grammy w 1993 roku.
Caspar Singh – brytyjsko-indyjski tenor jest obecnie członkiem Bavarian State Opera w Monachium. Występował w takich miejscach, jak: Garsington Opera, The Royal Opera czy podczas Festiwalu Sztuki w Hong Kongu 2020 r. Śpiewał na kursach mistrzowskich prowadzonych przez: Helmuta Deutscha, Brigitte Fassbaender, Grahama Johnsona, Edith Wiens i Margreet Honig oraz współpracował z takimi dyrygentami, jak: Douglas Boyd, Asher Fisch, Kirill Petrenko i Joana Mallwitz.
Wesele Figara
Le Nozze di Figaro
Opera komiczna w czterech aktach we włoskiej wersji językowej
Recytatywy w języku polskim w przekładzie Stanisława Barańczaka.
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Lorenzo Da Ponte
Premiera | 27 kwietnia 2019 r.
Inscenizacja i reżyseria – Grzegorz Chrapkiewicz
Kierownictwo muzyczne – Piotr Sułkowski
Scenografia – Wojciech Stefaniak
Kostiumy – Katarzyna Szczurowska, Anna Skupień
Choreografia Jarosław Staniek
Reżyseria światła Piotr Pawlik
Asystent reżysera Jacek Ornafa
Asystent kierownika muzycznego – Kuba Wnuk
Asystent choreografa – Katarzyna Zielonka
Inspicjent – Maria Grąbkowska
OBSADA:
Hrabia Almaviva | Hubert Zapiór
Hrabina Rozyna | Karina Skrzeszewska
Zuzanna | Aleksandra Orłowska
Figaro | Artur Janda
Cherubin | Jan Kabub Monowid
Marcelina | Elżbieta Wróblewska
Basilio | Aleksander Kunach
Bartolo | Dariusz Machej
Antonio | Maciej Miecznikowski
Barbarina | Paulina Tuzińska
Don Curzio | Jacek Ornafa
Tancerze | Jarema Andrzejewski, Arkadiusz Jarosz, Jakub Piotrowicz, Patryk Rybarski, Sebastian Piotrowicz, Jan Kosianko
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Klawesyn | Dorota Stawarska
Dyrygent
Kuba Wnuk
Wesele Figara to jedna z najgenialniejszych oper w historii świata. Opera powstała w roku 1786 do libretta Lorenza da Ponte na podstawie słynnej sztuki Pierre’a Beaumarchais’go o takim samym tytule. Sztuka krytykująca relacje społeczne feudalnego świata zakazana była w wielu krajach. Mozart, podejmując się tego tematu również ryzykował bardzo wiele, choć da Ponte zadbał o pominięcie całej problematyki społecznej czy politycznej obecnej w oryginale sztuki. Premiera za zgodą Cesarza dobyła się w dworskim teatrze 1 maja 1786 roku. Dzieło spotkało się z dobrym przyjęciem, chociaż nakładano na nie kolejne ograniczenia formalne.
Mozart wspiął się w tym utworze na sam szczyt absolutnej inwencji twórczej. Społeczna wymowa komedii Beaumarchais otrzymała poprzez mozartowską muzykę wymiar psychologii społecznej. Każda postać mozartowskiej opery mówi niejako własnym językiem muzycznym, opowiada swoją historię. Mozart dokonuje tego poprzez osiemnastowieczne konwencje operowe, a jednocześnie obdarza poszczególne postacie indywidualnymi rysami muzycznymi. Inna jest zatem charakterystyka śmiałego Figara, brutalnego Hrabiego, rezolutnej Zuzanny czy udręczonej Hrabiny. Arie, duety, ansamble, wielkie sceny zbiorowe, trwające wiele minut finały aktów, stają się nie tylko muzycznym obrazem akcji scenicznej, ale poprzez indywidualizm postaci, prezentują oczom widza prawdziwe życie.
Inscenizacja Grzegorza Chrapkiewicza nadała tej genialnej operze wymiar czysto ludzki. Reżyser bawi się postaciami i jednocześnie odsłania ludzkie słabości w tym pustotę i pożądliwość. Ostre rysy postaci łagodzi humorem i przenośnią, ożywiając akcję gestem i pantomimą. Zawoalowana erotyka dzieła i psychologiczne zarysowanie poszczególnych typów ludzkich nadają tej realizacji cechy wybitnej, choć zabawnej sztuki. Muzyka Mozarta nadaje całości potoczystości i podkręca akcję dzieła. Nowa wersja Wesela Figara w Warszawskiej Operze Kameralnej nie pozostawi widza obojętnym, lecz zaangażuje go emocjonalnie, wciągając w swój specyficzny, nie do końca przecież wesoły świat.
Don Giovanni
Il dissoluto punito, ossia Il Don Giovanni
Opera w dwóch aktach, recytatywy w języku polskim w przekładzie Stanisława Barańczaka
Czas trwania: 180 min., 1 przerwa (15 min.)
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Lorenzo da Ponte
Premiera | 29 maja 2021 r.
Inscenizacja i reżyseria: Michał Znaniecki
Kierownictwo muzyczne: Tadeusz Kozłowski
Scenografia: Rafał Olbiński, Luigi Scoglio
Kostiumy: Michał Znaniecki
Choreografia: Inga Pilchowska
Reżyseria światła: Dawid Karolak
Multimedia: Karolina Jacewicz
Asystent reżysera: Jolanta Denejko
Asystent Kierownika Muzycznego: Kuba Wnuk
Asystent choreografa: Joanna Kierzkowska
Asystent scenografa: Elwira Szyszka
Asystent kostiumografa: Anna Zwiefka
Kierownik produkcji: Robert Kęsik
Inspicjent: Natalia Mirowska
OBSADA:
Don Giovanni – Łukasz Klimczak
Leporello – Dawid Biwo
Donna Anna – Gabriela Legun
Donna Elwira – Natalia Rubiś
Zerlina – Aleksandra Borkiewicz-Cłapińska
Don Ottavio – Jarosław Bielecki
Masetto – Sebastian Marszałowicz
Commendatore – Grzegorz Szostak
Tancerze: Katarzyna Reisch, Anna Reisch, Joanna Kierzkowska, Zyta Bujacz-Dziel, Karolina Banaszek, Natalia Jóźwiak
Zespół Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent
Kuba Wnuk
Natalia Gaponenko – pianoforte
Zespół Wokalny Warszawskiej Opery Kameralnej
Kierownik Zespołu Wokalnego – Krzysztof Kusiel-Moroz
Serdecznie zapraszamy naszych widzów na operę „Don Giovanni” w nowej inscenizacji Michała Znanieckiego. Ilekroć to arcydzieło Wolfganga Amadeusza Mozarta pojawia się w nowej odsłonie na operowym afiszu, skupia nań uwagę całego muzycznego świata.
Czy którakolwiek z operowych premier Wolfganga Amadeusza Mozarta zwieńczona została tak wspaniałymi recenzjami jak miało to miejsce po wystawieniu opery „Don Giovanni”? Co sprawia, że do dzisiaj rozbudza ono wyobraźnię muzykologów, jako opera, która znacznie wyprzedziła swoje czasy?
Do Pragi, gdzie Salzburski Mistrz miał dać światu operę opowiadająca historię największego z uwodzicieli, przybył na fali znakomitych recenzji po „Weselu Figara”, ale to w jaki sposób prażanie przyjęli „Don Giovanniego” przeszło wszelkie oczekiwania. Pełen malkontentów Wiedeń, często wręcz czekających na potknięcie Mozarta, musiał tym razem obejść się recenzjami, które obficie płynęły z Pragi.
W 91. wydaniu w roku 1787 „Wiener Zeitung” pisał o wielkim sukcesie dzieła, wystawionym siłami włoskiej trupy działającej w Pradze pod kierownictwem tenora i menagera, Domenico Guardasoniego. Sam Mozart zbudowany wielkim sukcesem pisał do przyjaciela, Gottfrieda von Jacquina: 29 października moja opera trafiła na scenę odnosząc trudny do opisania sukces. Mam nadzieję na jej wystawienie w Wiedniu, choć chcą abym im tutaj napisał kolejną operę, to jednak pomimo kuszącej propozycji, muszę odmówić.
Bezspornie o ostatecznym sukcesie dzieła zdecydowała również jego strona czysto literacka. Twórca libretta, Lorenzo Da Ponte, odwołując się wprost do dzieła Moliera, stworzył arcydzieło potwierdzając słuszną opinię najwybitniejszego librecisty swoich czasów. Znamiennym jest, że uważana dzisiaj za absolutne arcydzieło, wpisana w poczet największych osiągnięć ludzkiego umysłu opera, skutecznie podzieliła krytyków majowej premiery w Wiedniu (7 maja 1788). Jedni odczytywali ją jako operę buffa nomen omen zgodnie z intencjami samego Mozarta, rzecz w tym, że zarówno sam temat dramatu jak i sposób przedstawienia w nim fabuły i postaci, wpisywały je w znacznie poważniejszy gatunek dramma giocosa. I to właśnie sposób w jaki interpretowano operę zdecydował o polemice. Przeciął ją sam Józef Haydn, jak pisze Johann Schink w Dramutrgiche Monate 1790 uznając wszelkie dyskusje za bezcelowe w obliczu geniuszu największego kompozytora wszechczasów, jakim jest Wolfgang Amadeusz Mozart. Nomen omen tenże sam wpływowy wiedeński krytyk (Schink) choć nie pozostawia suchej nitki na libretcie, pod niebiosa wychwala muzykę Mozarta.
W tej ocenie poszedł dalej Chronik v. Berlin już wówczas określając „Don Giovanniego” najwybitniejszym dziełem operowym jakie kiedykolwiek usłyszał człowiek, wyprzedzającym w znacznej mierze swoje czasy. Jak dalece, najlepiej świadczy list Johanna Wolfganga Goethego do Friedricha Schillera z grudnia 1797 roku, w której poeta podkreśla wyjątkowość dzieła przy jego pewnej artystycznej hermetyczności, która z racji na artyzm, zarezerwowana jest dla nielicznych.
Carl Spazier, jeden z najbardziej wpływowych krytyków doby Mozarta, (publikował na łamach Musikalisches Wochenblatt) poszedł najdalej, pisząc, iż jedna aria z „Don Giovanniego” znaczy więcej niż wszystkie dzieła Giovanniego Paisiella.
Wspomniany przez Goethe artyzm, odbiegający od chęci schlebiania tanim gustom, nie przeszkodził w sukcesie liczonym wystawieniami dzieła. Jak podaje biograf Mozarta Otto Jahn, w Wiedniu zabrzmiało do 1863 roku 531 razy, w Pradze – 476 a w Berlinie przez pół wieku, wykonano ”Don Giovanniego” ponad 200 razy.
W Polsce arcydzieło Mozarta wykonano już w 1789 roku w Warszawie. 231 lat po tej premierze Warszawska Opera Kameralna ma zaszczyt przedstawić drugą wizję artystyczną tego dzieła, goszczącą na naszej scenie.
Czarodziejski flet
Die Zauberflöte
Opera w dwóch aktach z dialogami w języku polskim
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Emanuel Schikaneder
Premiera | 13 czerwca 2019 r.
Inscenizacja i reżyseria: Giovanny Castellanos
Wznowienie reżyserii Jolanta Denejko
Kierownictwo muzyczne: Marcin Sompoliński
Scenografia: Rafał Olbiński
Kostiumy: Marcin Łobacz
Choreografia: Jakub Lewandowski
Reżyseria światła: Damian Pawella
Multimedia/grafika: Sylwester Siejna
OBSADA:
Sarastro | Remigiusz Łukomski
Królowa Nocy | Joanna Moskowicz
Tamino | Emil Ławecki
Pamina | Anna Farysej
Mówca | Piotr Nowacki
Papageno | Paweł Trojak
Papagena | Katarzyna Drelich
Monostatos | Łukasz Wroński
I Dama | Sylwia Krzysiek
II Dama | Dominika Kościelniak
III Dama | Katarzyna Nowosad
I Chłopiec | Lucyna Białas
II Chłopiec | Marcelina Górska
III Chłopiec | Bartosz Rajpold
I Zbrojny / I Kapłan | Tomasz Grygo
II Zbrojny / II Kapłan | Łukasz Górczyński
Tancerze:
Rajski Ptak I | Maria Bijak
Rajski Ptak II | Agnieszka Borkowska
Magiczne Zwierzę I | Dominika Gryz
Magiczne Zwierzę II | Kamil Wawrzuta
Niewolnik I | Jarosław Mysona
Niewolnik II | Patryk Gnaś
Zespół Wokalny Warszawskiej Opery Kameralnej
Kierownik Zespołu Wokalnego: Krzysztof Kusiel-Moroz
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent
Marcin Sompoliński
Czarodziejski Flet uważany jest za jedno z najwybitniejszych mozartowskich arcydzieł scenicznych. Opera powstała w roku śmierci Mozarta, a jej sceniczny żywot trwa nieprzerwanie od końca XVIII wieku. Popularnością zdominowała nawet takie arcydzieła jak Wesele Figara czy Don Giovannni. Na czym polega magia tego szczególnego utworu? Na masońskiej symbolice zawartej w nieco rozbujałym libretcie czy może na szczególnie fantastycznej wizji odrealnionego świata, który znajduje się wszędzie i nigdzie? Ku tej drugiej interpretacji skłania się reżyserska wizja Giovanniego Castellanosa, który starał się wyzyskać cały potencjał absolutnej fantastyki oraz w mistrzowski sposób włączonej w to przedziwne libretto najgenialniejszej muzyki. Mozart zaskakuje tutaj różnorodnością form: chóry, arie, koloratury, piosenki, wielkie ensamble i finały. Kompozytor pokazuje również wyjątkowy katalog postaci, z których niektóre balansują na granicy semi-buffa (Papageno, Papagena, Monostatos), a inne są jako żywo zaczerpnięte z opery seria (Królowa Nocy – zła wiedźma, Sarastro – dobry kapłan, Pamina i Tamino – para kochanów, chóry kapłanów). Są też kompletnie nowe elementy nieznane z wcześniejszych konwencji operowych – Strażnicy, Trzej Chłopcy, Trzy Damy. Wszystkie te elementy obdarzył Mozart szczególną muzyczną aurą, a każda z postaci posiada własne unikalne cechy języka muzycznego. Scenografia Olbińskiego opisuje ten oniryczno-surrealistyczny świat w sposób dosłownie pełen fantazji, skojarzeń, aluzji, ale jednocześnie przyjazny dla widza. Kostiumy Marcina Łobacza uwydatniają jeszcze skojarzenia zwierzęco-baśniowe, nadając całości wyjątkowy wymiar estetyczny.
***
Nowa inscenizacja Czarodziejskiego Fletu jest rozwinięciem tradycji teatralnej Warszawskiej Opery Kameralnej, jej twórczą kontynuacją przy jednoczesnym zastosowaniu nowych możliwości, jakie daje dzisiejsza technologia. Zauważyła to Dorota Szwarcman z tygodnika „Polityka”:
– Hucznie zapowiadane wydarzenie nie rozczarowało, przeciwnie – dosłownie oczarowało publiczność, która nagrodziła artystów i twórców długimi owacjami na stojąco. Zachwyt ten wzbudziło znakomite wykonanie oraz niesamowita spójność wizualna – pisała po premierze Anna Krajkowska (niezalezna.pl). Autorzy strony wizualnej nie zdominowali spektaklu, a wydobyli z niego urok, magię i szyk. Duża w tym zasługa rewelacyjnego doboru kolorów. Dominujące na scenie różne odcienie granatu są pięknym, niezwykle dostojnym tłem. Dodają głębi pojawiającym się na nich fantastycznym grafikom, ale też nie przyćmiewają aktorów. Dużo tu motywów starożytnych i bajkowych. Nie sposób nie zwrócić uwagi na otwierające się i zamykające kocie oko. Ze scenografią doskonale wprost korespondują zachwycające kostiumy. Marcin Łobacz, młody projektant mody robiący zawrotną karierę w Londynie, stworzył stroje tak spójne z pracami Olbińskiego, że czasami miało się wrażenie, iż postacie wychodzą, wydobywają się ze scenografii. Coś niesamowitego! – zachwyciła się krytyk.
Podobne wydarzenia
Olsztyn Green Festival 2025 Bilety - Artyści Wykonawcy Line Up - Sprawdź program, kiedy i gdzie odbędzie się festiwal, mapę oraz dojazd - Kup bilet!
Olsztyn Green Festival 2025
15.08.2025
Olsztyn
Bilety na Roztańczony PGE Narodowy 2025! Roztańczony Narodowy bilety. Roztańczony Narodowy koncerty największej dyskoteki w Polsce
Roztańczony PGE Narodowy
27.09.2025
Warszawa
Bilety na Wrocław Hip Hop Festival 2024 w Hali Stulecia. Wrocław Hip Hop Festival artyści line-up program. Zobacz kto wystąpi na Wrocław Hip Hop Festival 2024
Wrocław Hip Hop Festival 2024
22.11.2024
Wrocław
Open'er Festival 2025 Gdynia Bilety na Opener - Artyści Wykonawcy Line Up Informacje - Sprawdź kto wystąpi program kiedy i gdzie odbędzie się festiwal!
Open'er Festival 2025
02-05.07.2025
Gdynia
Bilety na Festiwale: OFF Festival Katowice 2025 już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ OFF Festival Katowice 2025 (Katowice) - kup bilety już teraz!
OFF Festival Katowice 2025
01.08.2025
Katowice
Audioriver Festival 2025 Łódź Bilety - Artyści Wykonawcy Line Up - Sprawdź kto wystąpi program kiedy i gdzie odbędzie się festiwal, mapę i dojazd - Kup bilet!
Audioriver Festival 2025
11.07.2025
Łódź
Bilety na Piknik Country Mrągowo 2025! Festiwal Piknik Country & Folk bilety na festiwal w Mrągowie.
44. Międzynarodowy Festiwal Piknik Country i Folk, Mrągowo 2025
25-26.07.2025
Mrągowo
Bilety na Festiwale: One Love Wrocław Music Festival 2024 już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ One Love Wrocław Music Festival 2024 (Wrocław) - kup bilety już teraz!
One Love Wrocław Music Festival 2024
23.11.2024
Wrocław
Bilety na Festiwal: MAYDAY już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ MAYDAY (Katowice) - kup bilety już teraz!
Mayday Poland „25 Years United”
10.11.2024
Katowice
Bilety na Festiwale: Olivia Star Jazz i Teatr w Chmurach już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Olivia Star Jazz i Teatr w Chmurach (Gdańsk) - kup bilety już teraz!
Olivia Star Jazz i Teatr w Chmurach
28.11-01.12.2024
Gdańsk
Tauron Nowa Muzyka 2025 Katowice Bilety na TNM - Artyści Wykonawcy Line Up - Sprawdź kto wystąpi program kiedy i gdzie odbędzie się festiwal, mapę i dojazd - Kup bilet!
Tauron Nowa Muzyka Katowice 2025
19-20.06.2025
Katowice
Bilety na Mystic Festival w Gdańsku 2025. Mystic Festival 2025 lineup, artyści, program - zobacz kto wystąpi podczas Mystic Festival 2025
Mystic Festival 2025
04.06.2025
Gdańsk
Bilety na Festiwale: 120 RAP FEST III już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ 120 RAP FEST III (Łódź) - kup bilety już teraz!
120 RAP FEST III
26.04.2025
Łódź
Bilety na Festiwale: Piknik Country & Folk – Winter Edition już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Piknik Country & Folk – Winter Edition (Warszawa) - kup bilety już teraz!
Piknik Country & Folk – Winter Edition
01.02.2025
Warszawa
Bilety na Festiwale: Festiwal Akademii Rocka już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Festiwal Akademii Rocka (Warszawa) - kup bilety już teraz!
Festiwal Akademii Rocka
29-30.11.2024
Warszawa
Bilety na SnowFest Festival 2025 w Szczyrku! SnowFest Festival 2025 line-up artyści program - Największe muzyczne święto w samym środku zimy! Nie przegap
SnowFest Festival 2025
07.03.2025
Szczyrk
Bilety na Pop: David Kushner już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ David Kushner (Warszawa) - kup bilety już teraz!
David Kushner
21.02.2025
Warszawa
Bilety na Hip Hop i Rap: JIMEK & GOŚCIE – SUBKLASYKA już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ JIMEK & GOŚCIE – SUBKLASYKA (Łódź) - kup bilety już teraz!
JIMEK & GOŚCIE – SUBKLASYKA
30.11.2024
Łódź
Bilety na Elektro i Techno: Alan Walker już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Alan Walker (Łódź) - kup bilety już teraz!
Alan Walker
16.03.2025
Łódź
Bilety na Pop: Kwiat Jabłoni Turnus Tour już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Kwiat Jabłoni Turnus Tour (Gdańsk/Sopot, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław) - kup bilety już teraz!
Kwiat Jabłoni Turnus Tour
28.03-15.05.2025
Gdańsk/Sopot, Katowice, Kraków i inne
Inne wydarzenia organizatora
Zobacz wszystkieSnack Opera: Opera i Operetka. Warszawa zaprasza. Kup szybko i wygodnie na eBilet.pl!
Snack Opera
01.12.2024
Warszawa
Judyta Triumfująca Antonio Vivaldi: Opera i Operetka. Warszawa zaprasza. Kup szybko i wygodnie na eBilet.pl!
Judyta Triumfująca Antonio Vivaldi
07-08.11.2024
Warszawa
BELCANTO FURIOSO! Pandolfis Consort i Lisa Rombach: Opera i Operetka. Warszawa zaprasza. Kup szybko i wygodnie na eBilet.pl!
BELCANTO FURIOSO! Pandolfis Consort i Lisa Rombach
15.11.2024
Warszawa
Bajka o Siwobrodym Krasnalu: Opera i Operetka. Warszawa zaprasza. Kup szybko i wygodnie na eBilet.pl!
Bajka o Siwobrodym Krasnalu
07.12.2024
Warszawa