32. Festiwal Mozartowski w Warszawie
Organizator: Warszawska Opera Kameralna

O wydarzeniu
Zapraszamy na kolejną edycję Festiwalu Mozartowskiego! Bilety na 32. Festiwal Mozartowski w Warszawie już dostępne.
Wielka Gala Otwarcia
Sumi Jo – sopran
Caspar Singh – tenor
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent - Benjamin Bayl
Tak jak mozartowskie opery otwierają wspaniałe uwertury, znane również jako samoistne perły muzyki klasycznej, tak nasz Festiwal Mozartowski w Warszawie niezmiennie od kilku lat rozpoczyna Gala Inauguracyjna. W ten sposób witamy się z melomanami, dla których geniusz Wolfganga Amadeusza Mozarta, emanujący z każdej frazy i nuty jego dzieł, to kraina piękna i wrażliwości, do której co roku zapraszamy w czasie naszego wielotygodniowego cyklu. Nasz festiwal to od ponad trzech dekad prezentacja znacznej części mozartowskiej spuścizny. W tym roku do udziału w Gali Inauguracyjnej, stanowiącej prolog Festiwalu, zaproszeni zostali absolutnie wybitni artyści o renomie światowej – koreańska sopranistka Sumi Jo oraz Caspar Singh – młody i utalentowany tenor, występujący na co dzień w Bavarian State Opera, pomimo młodego wieku posiadający w swoim dorobku współpracę z najznakomitszymi współczesnymi dyrygentami. Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej MACV wraz ze wspomnianymi solistami wykona najbardziej znane i cenione fragmenty oper Mozarta – od uwertur po arie.
Sumi Jo – jedna z najwspanialszych sopranistek naszych czasów. Jej śpiew można usłyszeć w najsłynniejszych teatrach operowych i salach koncertowych świata: od Metropolitan Opera i Carnegie Hall po La Scalę, Covent Garden czy Operę Wiedeńską. Szczególnie ceniona jest za interpretacje repertuaru bel canto. Ale można ją usłyszeć także w innym repertuarze – jej album Only Love z najsłynniejszymi piosenkami miłosnymi sprzedany został w nakładzie ponad 1.200.000 egzemplarzy. Za nagranie opery Richarda Straussa Die Frau ohne Schatten z Filharmonikami Wiedeńskimi pod dyrekcją Sir Georga Solti otrzymała Nagrodę Grammy w 1993 roku.
Caspar Singh – brytyjsko-indyjski tenor jest obecnie członkiem Bavarian State Opera w Monachium. Występował w takich miejscach, jak: Garsington Opera, The Royal Opera czy podczas Festiwalu Sztuki w Hong Kongu 2020 r. Śpiewał na kursach mistrzowskich prowadzonych przez: Helmuta Deutscha, Brigitte Fassbaender, Grahama Johnsona, Edith Wiens i Margreet Honig oraz współpracował z takimi dyrygentami, jak: Douglas Boyd, Asher Fisch, Kirill Petrenko i Joana Mallwitz.
Wesele Figara
Le Nozze di Figaro
Opera komiczna w czterech aktach we włoskiej wersji językowej
Recytatywy w języku polskim w przekładzie Stanisława Barańczaka.
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Lorenzo Da Ponte
Premiera | 27 kwietnia 2019 r.
Inscenizacja i reżyseria – Grzegorz Chrapkiewicz
Kierownictwo muzyczne – Piotr Sułkowski
Scenografia – Wojciech Stefaniak
Kostiumy – Katarzyna Szczurowska, Anna Skupień
Choreografia Jarosław Staniek
Reżyseria światła Piotr Pawlik
Asystent reżysera Jacek Ornafa
Asystent kierownika muzycznego – Kuba Wnuk
Asystent choreografa – Katarzyna Zielonka
Inspicjent – Maria Grąbkowska
OBSADA:
Hrabia Almaviva | Hubert Zapiór
Hrabina Rozyna | Karina Skrzeszewska
Zuzanna | Aleksandra Orłowska
Figaro | Artur Janda
Cherubin | Jan Kabub Monowid
Marcelina | Elżbieta Wróblewska
Basilio | Aleksander Kunach
Bartolo | Dariusz Machej
Antonio | Maciej Miecznikowski
Barbarina | Paulina Tuzińska
Don Curzio | Jacek Ornafa
Tancerze | Jarema Andrzejewski, Arkadiusz Jarosz, Jakub Piotrowicz, Patryk Rybarski, Sebastian Piotrowicz, Jan Kosianko
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Klawesyn | Dorota Stawarska
Dyrygent
Kuba Wnuk
Wesele Figara to jedna z najgenialniejszych oper w historii świata. Opera powstała w roku 1786 do libretta Lorenza da Ponte na podstawie słynnej sztuki Pierre’a Beaumarchais’go o takim samym tytule. Sztuka krytykująca relacje społeczne feudalnego świata zakazana była w wielu krajach. Mozart, podejmując się tego tematu również ryzykował bardzo wiele, choć da Ponte zadbał o pominięcie całej problematyki społecznej czy politycznej obecnej w oryginale sztuki. Premiera za zgodą Cesarza dobyła się w dworskim teatrze 1 maja 1786 roku. Dzieło spotkało się z dobrym przyjęciem, chociaż nakładano na nie kolejne ograniczenia formalne.
Mozart wspiął się w tym utworze na sam szczyt absolutnej inwencji twórczej. Społeczna wymowa komedii Beaumarchais otrzymała poprzez mozartowską muzykę wymiar psychologii społecznej. Każda postać mozartowskiej opery mówi niejako własnym językiem muzycznym, opowiada swoją historię. Mozart dokonuje tego poprzez osiemnastowieczne konwencje operowe, a jednocześnie obdarza poszczególne postacie indywidualnymi rysami muzycznymi. Inna jest zatem charakterystyka śmiałego Figara, brutalnego Hrabiego, rezolutnej Zuzanny czy udręczonej Hrabiny. Arie, duety, ansamble, wielkie sceny zbiorowe, trwające wiele minut finały aktów, stają się nie tylko muzycznym obrazem akcji scenicznej, ale poprzez indywidualizm postaci, prezentują oczom widza prawdziwe życie.
Inscenizacja Grzegorza Chrapkiewicza nadała tej genialnej operze wymiar czysto ludzki. Reżyser bawi się postaciami i jednocześnie odsłania ludzkie słabości w tym pustotę i pożądliwość. Ostre rysy postaci łagodzi humorem i przenośnią, ożywiając akcję gestem i pantomimą. Zawoalowana erotyka dzieła i psychologiczne zarysowanie poszczególnych typów ludzkich nadają tej realizacji cechy wybitnej, choć zabawnej sztuki. Muzyka Mozarta nadaje całości potoczystości i podkręca akcję dzieła. Nowa wersja Wesela Figara w Warszawskiej Operze Kameralnej nie pozostawi widza obojętnym, lecz zaangażuje go emocjonalnie, wciągając w swój specyficzny, nie do końca przecież wesoły świat.
Don Giovanni
Il dissoluto punito, ossia Il Don Giovanni
Opera w dwóch aktach, recytatywy w języku polskim w przekładzie Stanisława Barańczaka
Czas trwania: 180 min., 1 przerwa (15 min.)
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Lorenzo da Ponte
Premiera | 29 maja 2021 r.
Inscenizacja i reżyseria: Michał Znaniecki
Kierownictwo muzyczne: Tadeusz Kozłowski
Scenografia: Rafał Olbiński, Luigi Scoglio
Kostiumy: Michał Znaniecki
Choreografia: Inga Pilchowska
Reżyseria światła: Dawid Karolak
Multimedia: Karolina Jacewicz
Asystent reżysera: Jolanta Denejko
Asystent Kierownika Muzycznego: Kuba Wnuk
Asystent choreografa: Joanna Kierzkowska
Asystent scenografa: Elwira Szyszka
Asystent kostiumografa: Anna Zwiefka
Kierownik produkcji: Robert Kęsik
Inspicjent: Natalia Mirowska
OBSADA:
Don Giovanni – Łukasz Klimczak
Leporello – Dawid Biwo
Donna Anna – Gabriela Legun
Donna Elwira – Natalia Rubiś
Zerlina – Aleksandra Borkiewicz-Cłapińska
Don Ottavio – Jarosław Bielecki
Masetto – Sebastian Marszałowicz
Commendatore – Grzegorz Szostak
Tancerze: Katarzyna Reisch, Anna Reisch, Joanna Kierzkowska, Zyta Bujacz-Dziel, Karolina Banaszek, Natalia Jóźwiak
Zespół Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent
Kuba Wnuk
Natalia Gaponenko – pianoforte
Zespół Wokalny Warszawskiej Opery Kameralnej
Kierownik Zespołu Wokalnego – Krzysztof Kusiel-Moroz
Serdecznie zapraszamy naszych widzów na operę „Don Giovanni” w nowej inscenizacji Michała Znanieckiego. Ilekroć to arcydzieło Wolfganga Amadeusza Mozarta pojawia się w nowej odsłonie na operowym afiszu, skupia nań uwagę całego muzycznego świata.
Czy którakolwiek z operowych premier Wolfganga Amadeusza Mozarta zwieńczona została tak wspaniałymi recenzjami jak miało to miejsce po wystawieniu opery „Don Giovanni”? Co sprawia, że do dzisiaj rozbudza ono wyobraźnię muzykologów, jako opera, która znacznie wyprzedziła swoje czasy?
Do Pragi, gdzie Salzburski Mistrz miał dać światu operę opowiadająca historię największego z uwodzicieli, przybył na fali znakomitych recenzji po „Weselu Figara”, ale to w jaki sposób prażanie przyjęli „Don Giovanniego” przeszło wszelkie oczekiwania. Pełen malkontentów Wiedeń, często wręcz czekających na potknięcie Mozarta, musiał tym razem obejść się recenzjami, które obficie płynęły z Pragi.
W 91. wydaniu w roku 1787 „Wiener Zeitung” pisał o wielkim sukcesie dzieła, wystawionym siłami włoskiej trupy działającej w Pradze pod kierownictwem tenora i menagera, Domenico Guardasoniego. Sam Mozart zbudowany wielkim sukcesem pisał do przyjaciela, Gottfrieda von Jacquina: 29 października moja opera trafiła na scenę odnosząc trudny do opisania sukces. Mam nadzieję na jej wystawienie w Wiedniu, choć chcą abym im tutaj napisał kolejną operę, to jednak pomimo kuszącej propozycji, muszę odmówić.
Bezspornie o ostatecznym sukcesie dzieła zdecydowała również jego strona czysto literacka. Twórca libretta, Lorenzo Da Ponte, odwołując się wprost do dzieła Moliera, stworzył arcydzieło potwierdzając słuszną opinię najwybitniejszego librecisty swoich czasów. Znamiennym jest, że uważana dzisiaj za absolutne arcydzieło, wpisana w poczet największych osiągnięć ludzkiego umysłu opera, skutecznie podzieliła krytyków majowej premiery w Wiedniu (7 maja 1788). Jedni odczytywali ją jako operę buffa nomen omen zgodnie z intencjami samego Mozarta, rzecz w tym, że zarówno sam temat dramatu jak i sposób przedstawienia w nim fabuły i postaci, wpisywały je w znacznie poważniejszy gatunek dramma giocosa. I to właśnie sposób w jaki interpretowano operę zdecydował o polemice. Przeciął ją sam Józef Haydn, jak pisze Johann Schink w Dramutrgiche Monate 1790 uznając wszelkie dyskusje za bezcelowe w obliczu geniuszu największego kompozytora wszechczasów, jakim jest Wolfgang Amadeusz Mozart. Nomen omen tenże sam wpływowy wiedeński krytyk (Schink) choć nie pozostawia suchej nitki na libretcie, pod niebiosa wychwala muzykę Mozarta.
W tej ocenie poszedł dalej Chronik v. Berlin już wówczas określając „Don Giovanniego” najwybitniejszym dziełem operowym jakie kiedykolwiek usłyszał człowiek, wyprzedzającym w znacznej mierze swoje czasy. Jak dalece, najlepiej świadczy list Johanna Wolfganga Goethego do Friedricha Schillera z grudnia 1797 roku, w której poeta podkreśla wyjątkowość dzieła przy jego pewnej artystycznej hermetyczności, która z racji na artyzm, zarezerwowana jest dla nielicznych.
Carl Spazier, jeden z najbardziej wpływowych krytyków doby Mozarta, (publikował na łamach Musikalisches Wochenblatt) poszedł najdalej, pisząc, iż jedna aria z „Don Giovanniego” znaczy więcej niż wszystkie dzieła Giovanniego Paisiella.
Wspomniany przez Goethe artyzm, odbiegający od chęci schlebiania tanim gustom, nie przeszkodził w sukcesie liczonym wystawieniami dzieła. Jak podaje biograf Mozarta Otto Jahn, w Wiedniu zabrzmiało do 1863 roku 531 razy, w Pradze – 476 a w Berlinie przez pół wieku, wykonano ”Don Giovanniego” ponad 200 razy.
W Polsce arcydzieło Mozarta wykonano już w 1789 roku w Warszawie. 231 lat po tej premierze Warszawska Opera Kameralna ma zaszczyt przedstawić drugą wizję artystyczną tego dzieła, goszczącą na naszej scenie.
Czarodziejski flet
Die Zauberflöte
Opera w dwóch aktach z dialogami w języku polskim
Kompozytor | Wolfgang Amadeus Mozart
Libretto | Emanuel Schikaneder
Premiera | 13 czerwca 2019 r.
Inscenizacja i reżyseria: Giovanny Castellanos
Wznowienie reżyserii Jolanta Denejko
Kierownictwo muzyczne: Marcin Sompoliński
Scenografia: Rafał Olbiński
Kostiumy: Marcin Łobacz
Choreografia: Jakub Lewandowski
Reżyseria światła: Damian Pawella
Multimedia/grafika: Sylwester Siejna
OBSADA:
Sarastro | Remigiusz Łukomski
Królowa Nocy | Joanna Moskowicz
Tamino | Emil Ławecki
Pamina | Anna Farysej
Mówca | Piotr Nowacki
Papageno | Paweł Trojak
Papagena | Katarzyna Drelich
Monostatos | Łukasz Wroński
I Dama | Sylwia Krzysiek
II Dama | Dominika Kościelniak
III Dama | Katarzyna Nowosad
I Chłopiec | Lucyna Białas
II Chłopiec | Marcelina Górska
III Chłopiec | Bartosz Rajpold
I Zbrojny / I Kapłan | Tomasz Grygo
II Zbrojny / II Kapłan | Łukasz Górczyński
Tancerze:
Rajski Ptak I | Maria Bijak
Rajski Ptak II | Agnieszka Borkowska
Magiczne Zwierzę I | Dominika Gryz
Magiczne Zwierzę II | Kamil Wawrzuta
Niewolnik I | Jarosław Mysona
Niewolnik II | Patryk Gnaś
Zespół Wokalny Warszawskiej Opery Kameralnej
Kierownik Zespołu Wokalnego: Krzysztof Kusiel-Moroz
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Collegium Varsoviense
Dyrygent
Marcin Sompoliński
Czarodziejski Flet uważany jest za jedno z najwybitniejszych mozartowskich arcydzieł scenicznych. Opera powstała w roku śmierci Mozarta, a jej sceniczny żywot trwa nieprzerwanie od końca XVIII wieku. Popularnością zdominowała nawet takie arcydzieła jak Wesele Figara czy Don Giovannni. Na czym polega magia tego szczególnego utworu? Na masońskiej symbolice zawartej w nieco rozbujałym libretcie czy może na szczególnie fantastycznej wizji odrealnionego świata, który znajduje się wszędzie i nigdzie? Ku tej drugiej interpretacji skłania się reżyserska wizja Giovanniego Castellanosa, który starał się wyzyskać cały potencjał absolutnej fantastyki oraz w mistrzowski sposób włączonej w to przedziwne libretto najgenialniejszej muzyki. Mozart zaskakuje tutaj różnorodnością form: chóry, arie, koloratury, piosenki, wielkie ensamble i finały. Kompozytor pokazuje również wyjątkowy katalog postaci, z których niektóre balansują na granicy semi-buffa (Papageno, Papagena, Monostatos), a inne są jako żywo zaczerpnięte z opery seria (Królowa Nocy – zła wiedźma, Sarastro – dobry kapłan, Pamina i Tamino – para kochanów, chóry kapłanów). Są też kompletnie nowe elementy nieznane z wcześniejszych konwencji operowych – Strażnicy, Trzej Chłopcy, Trzy Damy. Wszystkie te elementy obdarzył Mozart szczególną muzyczną aurą, a każda z postaci posiada własne unikalne cechy języka muzycznego. Scenografia Olbińskiego opisuje ten oniryczno-surrealistyczny świat w sposób dosłownie pełen fantazji, skojarzeń, aluzji, ale jednocześnie przyjazny dla widza. Kostiumy Marcina Łobacza uwydatniają jeszcze skojarzenia zwierzęco-baśniowe, nadając całości wyjątkowy wymiar estetyczny.
***
Nowa inscenizacja Czarodziejskiego Fletu jest rozwinięciem tradycji teatralnej Warszawskiej Opery Kameralnej, jej twórczą kontynuacją przy jednoczesnym zastosowaniu nowych możliwości, jakie daje dzisiejsza technologia. Zauważyła to Dorota Szwarcman z tygodnika „Polityka”:
– Hucznie zapowiadane wydarzenie nie rozczarowało, przeciwnie – dosłownie oczarowało publiczność, która nagrodziła artystów i twórców długimi owacjami na stojąco. Zachwyt ten wzbudziło znakomite wykonanie oraz niesamowita spójność wizualna – pisała po premierze Anna Krajkowska (niezalezna.pl). Autorzy strony wizualnej nie zdominowali spektaklu, a wydobyli z niego urok, magię i szyk. Duża w tym zasługa rewelacyjnego doboru kolorów. Dominujące na scenie różne odcienie granatu są pięknym, niezwykle dostojnym tłem. Dodają głębi pojawiającym się na nich fantastycznym grafikom, ale też nie przyćmiewają aktorów. Dużo tu motywów starożytnych i bajkowych. Nie sposób nie zwrócić uwagi na otwierające się i zamykające kocie oko. Ze scenografią doskonale wprost korespondują zachwycające kostiumy. Marcin Łobacz, młody projektant mody robiący zawrotną karierę w Londynie, stworzył stroje tak spójne z pracami Olbińskiego, że czasami miało się wrażenie, iż postacie wychodzą, wydobywają się ze scenografii. Coś niesamowitego! – zachwyciła się krytyk.
Podobne wydarzenia
Open'er Festival 2024 Gdynia Bilety na Opener - Artyści Wykonawcy Line Up Informacje - Sprawdź kto wystąpi program kiedy i gdzie odbędzie się festiwal!
Od 395,00 zł

Open'er Festival 2024
03-06.07.2024
Gdynia
Bilety na Wrocław Hip Hop Festival 2023 w Hali Stulecia. Wrocław Hip Hop Festival artyści line-up program. Zobacz kto wystąpi na Wrocław Hip Hop Festival 2023
Od 179,00 zł

Wrocław Hip Hop Festival 2023
24.11.2023
Wrocław
Bilety na Roztańczony PGE Narodowy 2023! Roztańczony Narodowy bilety. Roztańczony Narodowy koncerty największej dyskoteki w Polsce
Od 109,00 zł

Roztańczony PGE Narodowy
30.09.2023
Warszawa
Tauron Nowa Muzyka 2024 Katowice Bilety na TNM - Artyści Wykonawcy Line Up - Sprawdź kto wystąpi program kiedy i gdzie odbędzie się festiwal, mapę i dojazd - Kup bilet!
Od 289,00 zł

Tauron Nowa Muzyka 2024
20-21.06.2024
Katowice
Bilety na Festiwal: Ethno Jazz Festival już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Ethno Jazz Festival (Wrocław, Wrocław) - kup bilety już teraz!
Od 70,00 zł

Ethno Jazz Festival
29.09.2023-14.04.2024
Wrocław
Bilety na Festiwal Synestezje w Krakowie - Dikanda Kaśka Sochacka KARAŚ/ROGUCKI Percival Wild Hunt Live METAL - Synestezje 2022 Kraków Klub Zaścianek Klub Studi0 25-27.11.2022 NIE PRZEGAP
Od 40,00 zł

Synestezje. Muzyka. Plastyka. Słowo
26-29.10.2023
Kraków
Olsztyn Green Festival 2024 Bilety - Artyści Wykonawcy Line Up - Sprawdź program, kiedy i gdzie odbędzie się festiwal, mapę oraz dojazd - Kup bilet!
Od 149,50 zł

Olsztyn Green Festival 2024
15.08.2024
Olsztyn
Bilety na Festiwal: MAYDAY już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ MAYDAY (Katowice) - kup bilety już teraz!
Od 289,00 zł

MAYDAY Poland „MOMENTUM”
10.11.2023
Katowice
Impericon Never Say Die 2023 bilety już dostępne! Impericon Polska Never Say Die bilety na koncerty
Od 139,00 zł

Impericon Never Say Die! Tour 2023
11.11.2023
Wrocław
Festiwal ORGANy PLUS+ 2022 festiwal w Gdańsku Festiwal ORGANy PLUS+ 2022 kup bilet już dziś
Od 20,00 zł

Festiwal ORGANy PLUS+ 2023
28.09-07.10.2023
Gdańsk
Bilety na wydarzenia Sądeckiej Jesieni Kulturalnej 2023 w Nowym Sączu! Sądecka Jesień Kulturalna 2023 koncerty artyści line-up
Od 60,00 zł

Sądecka Jesień Kulturalna
29.09-08.10.2023
Nowy Sącz
Bilety na Festiwal Piosenki Autorskiej Cała Jaskrawość w Toruniu. Festiwal Piosenki Autorskiej Cała Jaskrawość bilety już dostępne.
Od 40,00 zł

Koncert finałowy Festiwalu Piosenki Autorskiej Cała Jaskrawość
11.10.2023
Toruń
Bilety na Festiwale: 68. Krakowskie Zaduszki Jazzowe już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ 68. Krakowskie Zaduszki Jazzowe (Kraków) - kup bilety już teraz!
Od 60,00 zł

68. Krakowskie Zaduszki Jazzowe
25-28.10.2023
Kraków
Bilety na Festiwale: PGS ROCK FESTIVAL już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ PGS ROCK FESTIVAL (Kielce) - kup bilety już teraz!
Od 69,00 zł

PGS ROCK FESTIVAL
29.09.2023
Kielce
Bilety na Festiwale: Cumbia Festival Kraków: Choque Sonidero, Faustina Calavera, Sikuris, Luistófoles już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Cumbia Festival Kraków: Choque Sonidero, Faustina Calavera, Sikuris, Luistófoles (Kraków) - kup bilety już teraz!
Od 40,00 zł

Cumbia Festival Kraków: Choque Sonidero, Faustina Calavera, Sikuris, Luistófoles
30.09.2023
Kraków
Bilety na Festiwale: VI Festiwal Progrockowy Akcent już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ VI Festiwal Progrockowy Akcent (Grudziądz) - kup bilety już teraz!
Od 79,00 zł

VI Festiwal Progrockowy Akcent
13.10.2023
Grudziądz
Bilety na Festiwale: Festiwal Elektroniczny – ElectroNOT już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Festiwal Elektroniczny – ElectroNOT (Konin) - kup bilety już teraz!
Od 120,00 zł

Festiwal Elektroniczny – ElectroNOT
13.10.2023
Konin
Bilety na Festiwale: Transmission Poland już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Transmission Poland (Gdańsk/Sopot) - kup bilety już teraz!
Od 299,00 zł

Transmission Poland
28.10.2023
Gdańsk/Sopot
Bilety na Festiwale: Lublin Rap Festiwal 2023 już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ Lublin Rap Festiwal 2023 (Lublin) - kup bilety już teraz!
Od 149,00 zł

Lublin Rap Festiwal 2023
04.11.2023
Lublin
Bilety na Festiwale: One Love Music Festival 2023 już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ One Love Music Festival 2023 (Wrocław) - kup bilety już teraz!
Od 179,00 zł

One Love Music Festival 2023
25.11.2023
Wrocław
Inne wydarzenia organizatora
Zobacz wszystkieBilety na Jazz i Blues: „Composites”: Leszek Możdżer i Orkiestra MACV już w sprzedaży na eBilet.pl ♫ „Composites”: Leszek Możdżer i Orkiestra MACV (Bielsko-Biała, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław) - kup bilety już teraz!
Od 250,00 zł

„Composites”: Leszek Możdżer i Orkiestra MACV
04-30.11.2023
Bielsko-Biała, Kraków, Łódź i inne
Zapraszamy na spektakl Kwartet, który zobaczyć będzie można w Basenie Artystycznym. Kwartet bilety już dostępne.
Od 50,00 zł

„Kwartet” Ronald Harwood
19.10-24.11.2023
Warszawa
Dydona i Eneasz: Opera i Operetka. Warszawa zaprasza. Kup szybko i wygodnie na eBilet.pl!
Od 150,00 zł

Dydona i Eneasz
24-26.11.2023
Warszawa
Snack Opera Jerzego Snakowskiego w Warszawie! Na scenie m.in. Alicja Węgorzewska i Wojciech Sokolnicki. Snack Opera bilety na koncert
Od 50,00 zł

Snack Opera Jerzego Snakowskiego
08-21.10.2023
Warszawa