www.eBilet.pl – SZYBKI DOSTĘP DO NAJLEPSZEJ ROZRYWKI

JAK KUPOWAĆ?

 Przed dokonaniem zakupu biletów na eBilet.pl zachęcamy Cię do założenia konta użytkownika w naszym serwisie!

Dzięki temu zyskasz dostęp do atrakcyjnych funkcjonalności, do których nie mają dostępu niezalogowani użytkownicy.
Między innymi będziesz mógł stworzyć profil zainteresowań, dzięki któremu będziesz otrzymywał specjalne, spersonalizowane oferty na zakup biletów. Będziesz również informowany o wszystkich nowościach, promocjach i akcjach specjalnych. Ponadto w każdej chwili, będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia oraz będziesz miał dostęp do historii swoich zakupów.

Rejestracji możesz dokonać podając swój adres mailowy lub logując się poprzez swój profil na Facebooku.

Nie czekaj i zrób to już teraz, klikając w rozwijane menu, znajdujące się w prawym górnym rogu strony obok kalendarium.

1. Pierwszym krokiem jest znalezienie w naszym serwisie konkretnego wydarzenia, które Cię interesuje lub terminu w którym chcesz skorzystać z naszej oferty.
Nasz serwis wychodzi naprzeciw Twoim oczekiwaniom. Skonstruowany jest w taki sposób, żebyś intuicyjnie, jak najszybciej mógł odnaleźć interesujące Cię treści.Podzielony jest na siedem kategorii tj: muzyka, teatr, sport, rodzina, klasyka, widowiska oraz biznes, które ułatwią Ci filtrowanie pożądanych przez Ciebie wydarzeń.Znaleźć imprezę możesz również za pomocą wyszukiwarki znajdującej się na samej górze naszego portalu, wpisując w nią nazwę wydarzenia, spektaklu, artysty, bądź nazwę miejsca, w które chcesz się wybrać. Możesz także skorzystać ze specjalnego kalendarium znajdującego się w prawym rogu serwisu, wybierając interesujący Cię zakres dat lub wybrać opcję wyszukiwania wydarzeń w konkretnej lokalizacji.

 2. Po wybraniu interesującego Cię wydarzenia zostaniesz przekierowany na stronę dedykowaną dla danego tytułu. Będziesz mógł wybrać tutaj w przypadku, kiedy impreza odbywa się np. w więcej niż jednym miejscu i terminie, interesującą Cię datę. Przekierowania do formularza zakupowego dokonasz, klikając przycisk KUP BILET.

 3. Wydarzenie może odbywać się w obiekcie z nienumerowanymi lub numerowanymi miejscami. W pierwszym kroku zakupowym musisz wybrać więc rodzaj i liczbę biletów, którą chcesz zarezerwować.

UWAGA! Dokonując rezerwacji przy wyborze miejsc numerowanych z planu sali zalecamy korzystać z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox oraz Internet Explorer. W przypadku innych przeglądarek, np. Opera lub Chrome mogą pojawić się trudności z poprawnym wyświetlaniem planu sali. Problem dotyczy wyłącznie planów sal z miejscami numerowanymi. Rezerwacja biletów nienumerowanych przebiega prawidłowo bez względu na rodzaj przeglądarki.

 W przypadku sali z miejscami numerowanymi, używając myszki możesz zaznaczyć miejsce, na którym chcesz siedzieć. Po wybraniu miejsc należy wypełnić zamieszczony poniżej formularz - dane w nim zawarte są przechowywane w bezpieczny sposób i służą wyłącznie Twojej identyfikacji. W następnym kroku zostaniesz przeniesiony na strony największego w Polsce Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych eCard S.A. gdzie należy dokonać płatności za kupowane przez Państwa bilety.

4. Po zatwierdzeniu płatności przez eCard S.A. nastąpi powrót do serwisu eBilet.

DOSTAWA ZAKUPIONYCH BILETÓW

Bilety zostaną do Ciebie dostarczone adekwatnie do wybranej i opłaconej przez Ciebie formy dostawy biletów.

1. Bilet domowy otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty na podany przez siebie w procesie zakupowym adres e –mail.

2. Jeżeli wybrałeś opcję dostawy swojego zamówienia pocztą lub kurierem bilety otrzymasz na podany przez siebie w procesie zakupowym adres korespondencyjny.Szybkość wysyłki jest uzależniona od intensywności sprzedaży w danym okresie. Priorytet wysyłki mają bilety na imprezy, które odbędą się w bliskim terminie.Maksymalny czas dostawy biletów wynosi 30 dni. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wprowadzenie poprawnych danych do wysyłki biletów w trakcie dokonywania zamówienia, gdyż w przypadku podania niepełnych danych proces wysyłki może ulec wydłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka została zrealizowana możliwie jak najszybciej.

ZWROTY BILETÓW / REZERWACJI

1. Brak prawa odstąpienia od umowy

Klientowi zawierającemu umowę w systemie sprzedaży biletów eBilet poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku) nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

2. Zwroty

Jeżeli regulamin Organizatora danego wydarzenia przewiduje zwrot Biletów i w zakresie, w jakim zwrot taki przewiduje, do udziału eBilet w procedurze zwrotu będą miały zastosowanie poniższe zasady.

W przypadku zwrotu Biletu, eBilet będzie zobowiązany do zwrotu na rzecz Klienta ceny za Bilet w przypadku i w zakresie kwot otrzymanych na ten cel przez eBilet od Organizatora. W przypadku uzyskania przez eBilet od Organizatora wiarygodnej informacji o odwołaniu wydarzenia lub zmianie jej daty, lub godziny, eBilet podejmie niezbędne działania w celu, jak najszybszego przekazania przedmiotowej informacji Klientom.

3. Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia

Aby dokonać zwrotu Biletu w przypadku odwołania wydarzenia należy wysłać wiadomość pod adres e-mail: rezerwacje@ebilet.pl podając informację o chęci zwrotu Biletu oraz numer rezerwacji. W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za Bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając eBilet email z konta pocztowego przypisanego do zamówienia. W przypadku płatności kartą płatniczą informację o płatności kartą należy podać w zgłoszeniu. Środki zostaną zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za Bilet. Od momentu, gdy otrzymają Państwo wiadomość mailową, że środki zostały przekazane do zwrotu serwis eBilet ma 14 dni roboczych na dokonanie autoryzacji tej płatności.

Przy zakupie Biletów z wybraną opcją dostawy: wysyłka kurierem, wysyłka Pocztą Polską, dla uzyskania zwrotu konieczne jest uprzednie dostarczenie przez Klienta na adres korespondencyjny biura firmy - PGE Narodowy, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1, lok. 01.045, 03-901 Warszawa, otrzymanych wcześniej Biletów.

W przypadku zakupu w punkcie stacjonarnym Bilety należy zwracać w miejscu zakupu za okazaniem dowodu zakupu.

4. Zwrot w przypadku zmiany daty lub miejsca wydarzenia

W przypadku zmiany daty wydarzenia, Organizator za pośrednictwem eBilet zaproponuje Klientom miejsca na wybrane wydarzenie w innym terminie (w miarę dostępności) o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie zakupionych Biletów, chyba że regulamin Organizatora danego wydarzenia stanowi inaczej lub Klient uprawniony będzie do zwrotu Biletu. Aby dokonać zwrotu Biletu należy wysłać wiadomość pod adres e-mail: rezerwacje@ebilet.pl podając informację o chęci zwrotu Biletu oraz numer rezerwacji. W przypadku płatności przelewem środki zwracane są na numer rachunku bankowego, z którego została wykonana płatność za Bilet, chyba że Klient wskaże inny numer rachunku wysyłając eBilet email z konta pocztowego przypisanego do zamówienia. W przypadku płatności kartą płatniczą informację o płatności kartą należy podać w zgłoszeniu. Środki będą zwrócone na rachunek karty, którą dokonano płatności za Bilet. Od momentu, gdy otrzymają Państwo wiadomość mailową, że środki zostały przekazane do zwrotu serwis eBilet ma 14 dni roboczych na dokonanie autoryzacji tej płatności. Przy zakupie Biletów z wybraną opcją dostawy: wysyłka kurierem, wysyłka Pocztą Polską, dla uzyskania zwrotu konieczne jest uprzednie dostarczenie przez Klienta na adres korespondencyjny biura firmy - PGE Narodowy, Al. Ks. J. Poniatowskiego 1, lok. 01.045, 03-901 Warszawa, otrzymanych wcześniej Biletów.

W przypadku zakupu w punkcie stacjonarnym Bilety należy zwracać w miejscu zakupu za okazaniem dowodu zakupu.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.