Na czasie

voucher-kinowy-heliosrzeszowskie-juwenaliaopener-festivalprojekt-warszawaagnieszka-chylinskajuwenalia-politechniki-lubelskiej
Home Centrum pomocy kupującego Zakup Zakup biletu Dlaczego nie udało się kupić biletu

Dlaczego nie udało się kupić biletu

Jeśli wysłaliśmy Ci wiadomość o anulowaniu rezerwacji oznacza to, że nie otrzymaliśmy Twojej wpłaty w wyznaczonym terminie. 

  • W przypadku szybkich płatności – jak BLIK czy karta płatnicza – sprawdź, czy pieniądze zostały pobrane z Twojego konta. Jeśli tak, prześlij nam potwierdzenie przelewu – zwrócimy Ci pieniądze.  

 

  • Jeśli zamówienie opłacone było przelewem tradycyjnym, sprawdź czy przelew zawierał poprawny tytuł i właściwą kwotę. Jeśli tytuł przelewu będzie niepoprawny, a kwota będzie zbyt niska lub za wysoka, Twoje zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takim wypadku skontaktuj się z doradcą.
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?