Na czasie

wystawa-legovoucher-kinowy-heliosporwaniew-lozku-z-rabusiemdawid-podsiadloopener-festival

Zarządzanie marką luksusową - wykład Agi Smektały

Organizator: Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

Zarządzanie marką luksusową - wykład Agi Smektały

O wydarzeniu

Zapraszamy do świata budowania marek luksusowych! Wykład Agi Smektały „Zarządzanie marką luksusową" odbędzie się 25 marca w formie spotkania online (webinar).

 

Ekspertka budowania marki luksusowej w 120-minutowym wykładzie poruszy zagadnienia:

  • Premium a luksus - czy jest różnica?

  • Luksus a technologia

  • Luksus a well-being

  • Wprowadzenie nowej oferty na rynek (case study)

  • Jak budować zainteresowanie i lojalność zamożnych konsumentów/HNWI?

  • Marka luksusowa w kryzysie

Dla kogo?

  • dla firm chcących docierać z ofertą do zamożnych konsumentów

  • dla firm inspirujących się filozofią marek luksusowych w budowaniu biznesu

  • dla osób, chcących poznać bliżej środowisko marek luksusowych (rozwój kariery, pozyskanie marek luksusowych jako kontrahentów lub sponsorów)

Spotkanie będzie wzbogacone o prelekcje unikalnych gości. Zapraszamy do śledzenia aktualności wykładu w mediach społecznościowych.

Bilety 

  • II pula: 380 zł
  • III pula: 430 zł

Kontakt do zakupu biletów dla firm: bartosz@inzpirea.com

Informacje organizacyjne

Spotkanie zaczynamy o 18:30. Wstęp do pokoju webinarowego od godziny 18:15.

 

Po zakończeniu okresu kwarantanny, zostanie ustalona data networkingowego spotkania w Warszawie, dla wszystkich chętnych, którzy uczestniczyli w webinarze (informacja zostanie ogłoszona na grupie wykładu na Facebooku). Spotkanie będzie miało luźny charakter rozmów kuluarowych.

 

Każdy uczestnik webinaru będzie mógł w ciągu 7 dni po wykładzie wysłać do Agi (prowadzącej wykład) emailowo swoje pytania. Aga odpowie na wszystkie pytania jednocześnie w formie podcastu, który zostanie odesłany do uczestników wykładu.

Aga Smektała

Aga Smektała - absolwentka SGH Warszawa i Bocconi w Mediolanie. Przez 8 lat pracowała na stanowiskach marketingowych i sprzedażowych dla największego koncernu dóbr luksusowych na świecie LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton w Londynie, Pradze i Warszawie. Obecnie pod marką INZPIREA oferuje usługi edukacyjne i kreatywne dla biznesu. Doradzała przy projektach, w które zaangażowane były takie marki jak Tacit Investment, Dom Pérignon, Vogue Polska, Wellme/Orbico Beauty, Mariusz Przybylski, Thai Thai, Wedding Dream by Izabela Janachowska, Business Link, BeerLab.


Rekomendacje:
"Prezentacja Agi otwiera umysł i serce" - Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët Hennessy Polska / LVMH

"Aga stała się nie tylko pierwszym ogniwem do spełnienia mojego marzenia o stworzeniu marki na rynku dóbr luksusowych, ale także wsparciem w jej rozwoju" - Aleksandra Ruczyńska, CEO & założycielka De Galluchat

"Dzięki ogromnemu doświadczeniu i potencjałowi Agi miałem okazję doświadczyć wielu kreatywnych burz i inspiracji” - Dariusz Żuk, Prezes Business Link

"Inspirująco i merytorycznie" - Aneta Kolendo-Borowska, twórczyni Bless Me Cosmetics

 

Kontakt i aktualności:

LinkedIn

Instagram

Facebook

 

> Regulamin wykładu <