WITAMY

Zanim skontaktujesz się z naszym Biurem Obsługi Klienta sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się poniżej.

FAQ zostały podzielone na cztery sekcje główne, żeby ułatwić Ci wyszukiwanie interesującej Cię odpowiedzi: 

ZAKUP I DOSTAWA BILETÓW W SERWISIE EBILET.

PŁATNOŚCI W SERWISIE EBILET

ZAKUPY I DOSTAWA VOUCHERÓW EBILET

INNE

Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas, pomożemy Ci z przyjemnością.
Szczegóły w zakładce KONTAKT:  http://ebilet.pl/kontakt.

 

ZAKUP I DOSTAWA BILETÓW W SERWISIE EBILET

  1. CO ZROBIĆ W PRZYPADKU, GDY NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAKUPU BILETÓW?

Odp. Jeżeli jesteś przekonany, że podałeś w trakcie dokonywania rezerwacji prawidłowy adres e-mail sprawdź, czy potwierdzenie nie trafiło do innego folderu w Twojej skrzynce odbiorczej np. SPAM lub „INNE” (w przypadku poczty serwisu WP.pl). Jeżeli go tam nie ma, być może nastąpiły problemy z uregulowaniem płatności. Możliwe, że dokonywałeś rezerwacji w godzinach, w których Twój bank nie księguje już transakcji (np. godziny nocne, weekendy, święta). W wymienionych przypadkach istnieje możliwość, iż środki nie zostały pobrane w regulaminowym czasie przeznaczonym na wniesienie opłaty. Wówczas prosimy o przesłanie na adres rezerwacje@ebilet.pl potwierdzenia wykonania przelewu, po jego weryfikacji poinformujemy Cię o statusie Twojego zamówienia.
         Jeżeli wybrałeś standardowy przelew musisz poczekać aż wpłacone środki zaksięgują się na naszym koncie. Parowanie wpłaty z rezerwacją odbywa się następnego dnia roboczego od jej dnia zaksięgowania w banku, prosimy więc o cierpliwość.

 

  1. DOKONAŁEM ZAKUPU BILETÓW PRZEZ INTERNET, WYBRAŁEM OPCJĘ BILETU DOMOWEGO, SPODZIEWAŁEM SIĘ, ŻE DOSTANĘ GO W PRZECIĄGU KILKU MINUT NA PODANY PRZEZ SIEBIE ADRES MAILOWY, ALE TAK SIĘ NIE STAŁO. DLACZEGO?

Odp. Jeżeli wybrałeś opcję szybkiej płatności, a bilet do Ciebie nie dotarł zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie nr.1 w tej sekcji.Jeżeli wybrałeś standardowy przelew musisz poczekać aż wpłacone środki zaksięgują się na naszym koncie. Parowanie wpłaty z rezerwacją odbywa się następnego dnia roboczego od jej dnia zaksięgowania w banku, prosimy więc o cierpliwość.Jeżeli następnego dnia roboczego bilety nadal do Ciebie nie trafią zapoznaj się z odpowiedzią na pytanie nr.1 w tej sekcji.
        

  1. DOKONAŁEM ZAKUPU BILETU PRZEZ INTERNET, WYBRAŁEM OPCJĘ BILETU DOMOWEGO, A NASTĘPNIE OPŁACIŁEM GO POPRZEZ SZYBKĄ PŁATNOŚĆ INTERNETOWĄ, MINĘŁO JUŻ KILKADZIESIĄT MINUT, A JA CAŁY CZAS GO NIE OTRZYMAŁEM, CO MAM ZROBIĆ W TEJ SYTUACJI? 

Odp. W pierwszej kolejności sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą i wszystkie jej foldery. Koniecznie sprawdź, czy plik z biletami nie trafił do folderu SPAM lub „INNE” (w przypadku poczty serwisu WP.pl)Jeżeli nie znajdziesz biletów w żadnym z folderów skontaktuj się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem rezerwacje@ebilet.pl. W treści wiadomości podaj naszemu konsultantowi numer złożonej rezerwacji oraz adres mailowy z którego jej dokonałeś. Jeżeli wydarzenie na które kupiłeś bilety domowe jest już dzisiaj, przyjdź z numerem swojej rezerwacji oraz potwierdzeniem zakupu do naszego punktu informacji biletowej / kasy na  miejscu wydarzenia.

  

  1. KIKLA DNI TEMU KUPIŁEM BILETY PRZEZ INTERNET I WYBRAŁEM OPCJĘ ICH DOSTAWY POCZTĄ/KURIEREM NIEPOKOJĘ SIĘ, PONIEWAŻ BILETY JESZCZE DO MNIE NIE DOTARŁY. KIEDY MOGĘ SIĘ ICH SPODZIEWAĆ?

Odp. Szybkość wysyłki jest uzależniona od intensywności sprzedaży w danym okresie. Priorytet wysyłki mają bilety na imprezy, które odbędą się w bliskim terminie.Maksymalny czas dostawy biletów wynosi 30 dni. Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wprowadzenie poprawnych danych do wysyłki biletów w trakcie dokonywania zamówienia, gdyż w przypadku podania niepełnych danych proces wysyłki może ulec wydłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka została zrealizowana możliwie jak najszybciej.

  1. CZY MOGĘ ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI SWOICH BILETÓW PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA?

Odp. Jeżeli zdarzy się, że w trackie dokonywania rezerwacji podasz zły adres do wysyłki skontaktuj się z nami mailowo pod adresem rezerwacje@ebilet.pl. W swojej wiadomości podaj koniecznie numer rezerwacji, którego dotyczyć będzie zmiana, adres mailowy z którego dokonałeś rezerwacji oraz poprawy adres korespondencyjny na który powinno zostać wysłane zamówienie. Jeżeli bilety nie zostały wysłane przed Twoim zgłoszeniem, zostaną wysłane na nowy, podany przez Ciebie mailowo adres.

 

  1. CZY I GDZIE MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS SWOJEGO ZAMÓWIENIA?

Odp. Status swojego zamówienia możesz sprawdzić tutaj: https://www.ebilet.pl/check_zamowienie.php

 

  1. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE JUŻ BILETY?

 Odp. Prosimy o rozważne dokonywanie zakupów, ponieważ nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów.

 

  1. CO MAM ZROBIĆ, JEŻELI WYDARZENIE NA KTÓRE ZAKUPIŁEM BILETY ZOSTAŁO ODWOŁANE LUB PRZENIESIONE NA INNY TERMIN?

Odp. W przypadku, kiedy wydarzenie na które kupiłeś bilet zostało odwołane lub przeniesione, możesz przenieść płatność na nową rezerwację lub otrzymać zwrot pieniędzy w odpowiednich przypadkach. Każdorazowo o wszelkich zmianach i możliwościach jakie masz w danej sytuacji będziesz informowany mailowo przez nasze Biuro Obsługi Klienta. W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy na adres rezerwacje@ebilet.pl, w treści maila koniecznie prosimy podać numer swojej rezerwacji oraz adres e –mail z którego dokonałeś zakupu.

Listę odwołanych i przeniesionych wydarzeń znajdziesz tutaj: http://ebilet.pl/zmiany-w-imprezach

 

PŁATNOŚCI W SERWISIE EBILET

  1. DLACZEGO NIE MOGĘ DOKONAĆ PŁATNOŚCI PRZELEWEM STANDARDOWYM NA WYBRANĄ IMPREZĘ?

 Odp. Przy niektórych wydarzeniach Organizatorzy decydują się na wprowadzenie wyłącznie szybkich płatności internerowych.Dodatkowo na 7 dni przed każdym wydarzeniem wyłączamy opcję przelewów standardowych ze względu na czas księgowania środków.

 

  1. NA LIŚCIE OBSŁUGIWANYCH BANKÓW BRAKUJE MOJEGO, CO MAM ZROBIĆ?

 Odp. W takiej sytuacji należy wybrać opcję płatności kartą lub standardowym przelewem, ewentualnie dokonać zakupu w stacjonarnym punkcie sprzedaży eBilet – listę punktów znajdziesz w zakładce punkty sprzedaży: http://ebilet.pl/punkty-sprzedazy

 

  1. ZROBIŁEM REZERWACJĘ, OPŁACIŁEM JĄ POPRZEZ SZYBKĄ PŁATNOŚĆ INTERNETOWĄ, A MIEJSCA, KTÓRE WYBRAŁEM SĄ CAŁY CZAS DOSTĘPNE DO ZAKUPY NA STRONIE. DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE?

Odp. Płatność mogła nie sparować się z rezerwacją w regulaminowym czasie 15 minut. W tej sytuacji prosimy o sprawdzenie, czy środki na pewno zostały pobrane z Twojego konta - jeśli tak, prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności na adres mailowy rezerwacje@ebilet.pl.   

 

  1. W TRAKCIE PROCESU ZAKUPU PRZYPADKIEM GO PRZERWAŁEM I OPUŚCIŁEM STRONĘ. NIE MOGĘ KONTYNOWAĆ PROCESU ZAKUPU, A WYBRANE PRZEZE MNIE MIEJSCA SĄ ZAJĘTE. CO MAM ZROBIĆ W TAKIEJ SYTUACJI?

Odp. Najprawdopodobniej wcześniej wybrane miejsca są przez Ciebie zarezerwowane, ale nie ma już możliwości powrotu do płatności.Trafią one ponownie do sprzedaży w ciągu około 30 minut. Jeżeli bardzo zależy Ci na tych konkretnych miejscach musisz śledzić stronę i zaczekać aż wrócą one do sprzedaży. Opcjonalnie możesz rozpocząć proces rezerwacji od początku już teraz, wybierając inne miejsca zbliżone do tych wybranych początkowo.

 

  1. NIE MOGŁEM SFINALIZOWAĆ SWOJEJ TRANSAKCJI, PONIEWAĆ MOJE MIEJSCA ZNIKNĘŁY Z WASZEJ STRONY W TRAKCIE KIEDY WYPEŁNIAŁEM FORMULARZ. DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE?

Odp.  W trakcie wypełniania przez Ciebie formularza, zakupu tych miejsc dokonała inna osoba. Niestety musisz wybrać i kupić bilety na inne miejsca.

 

  1. JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU ŚRODKÓW W PRZYPADKU ODWOŁANEGO LUB PRZENIESIONEGO WYDARZENIA?

Odp. O odwołanym lub przeniesionym na inny termin wydarzeniu zostaniesz poinformowany drogą mailową - postępuj zgodnie z instrukcją, która będzie zawarta w wiadomości.Jeżeli przysługuje Ci prawo do zwrotu środków otrzymasz maila z informacją o przekazaniu ich do zwrotu. Od tego momentu serwis eBilet ma maksymalnie 14 dni na dokonanie autoryzacji tej płatności. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby Twoje środki zostały zwrócone jak najszybciej.

 

ZAKUPY I DOSTAWA VOUCHERÓW EBILET

  1. ZAMÓWIŁEM VOUCHER EBILET Z DOSTAWĄ ELEKTRONICZNĄ, JAK DŁUGI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA JEGO DOSTARCZENIE?

 Odp. Vouchery z dostawą elektroniczną są rozsyłane przez nas do klientów w dni robocze: od poniedziałku do piątku, raz dziennie ok. godziny 12.30.Jeżeli zamówisz voucher do godziny 12.00 otrzymasz go na podany adres mailowy jeszcze tego samego dnia.Jeżeli zamówisz voucher po godzinie 12.00 otrzymasz go na podany adres mailowy kolejnego dnia roboczego.Dokonując zamówienia w weekend voucher otrzymasz na podany adres mailowy w poniedziałek.

 

  1. JAK DŁUGI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA DOSTARCZENIE VOUCHERA W TRADYCYJNEJ/ PAPIEROWEJ WERSJI?

Odp. Wybierając tradycyjną/ papierową formę vouchera w momencie zakupu musisz zdecydować się na jedną z form jego dostarczenia.Do wyboru masz poleconą przesyłkę listową lub przesyłkę kurierską. Maksymalny czas dostawy vouchera w wersji tradycyjnej wynosi 30 dni.Jednocześnie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wprowadzenie poprawnych danych do wysyłki biletów w trakcie dokonywania zamówienia, gdyż w przypadku podania niepełnych danych proces wysyłki może ulec wydłużeniu. Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłka została zrealizowana możliwie jak najszybciej, także bardzo prosimy o cierpliwe oczekiwanie na swoje zamówienie.

 

  1. CZY MUSZĘ ZACHOWAĆ ZAKUPIONY VOUCHER EBILET PO JEGO WYKORZYSTANIU?

Odp. Tak. Wykorzystany voucher należy zachować do momentu zakończenia wydarzenia, które nim opłaciłeś.

 

  1. CZY MUSZĘ WPISAĆ SWÓJ ADRES KORESPONDENCYJNY PRZY ZAKUPIE VOUCHERA, POMIMO IŻ WYBRAŁEM OPCJĘ JEGO DOSTARCZENIA DROGĄ ELEKTRONICZNĄ?

 Odp. Tak, wprowadzenie tych danych jest wymagane ze względów bezpieczeństwa.

 

INNE

  1. CZY ŻEBY DOKONAĆ ZAKUPU BILETÓW NA WASZEJ STRONIE MUSZĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Odp. Nie. Żeby dokonać zakupu biletów na eBilet.pl nie musisz zakładać konta ani się rejestrować. Wystarczy, że w procesie rezerwacji podasz wymagane do realizacji zamówienia dane.W przypadku zakupu biletów na wybrane wydarzenia z naszej oferty zaproponujemy Ci założenie konta w naszym serwisie – otrzymasz dzięki temu dostęp do dodatkowych funkcjonalności naszego serwisu oraz atrakcyjnych profitów, wynikających z posiadania konta.

 

  1. NA OTRZYMANYCH BILETACH DOMOWYCH WIDNIEJĄ TYLKO MOJE DANE: IMIĘ I NAZWISKO, A CHCIAŁABYM ZABRAĆ OSOBĘ TOWARZYSZĄCĄ.CZY BĘDZIEMY MIELI PROBLEM Z WEJŚCIEM NA WYDARZENIE?

Odp. Bilet domowy z reguły nie jest biletem imiennym, jest to bilet na okaziciela. Nie będziecie mieli więc żadnego problemu z wejściem i uczestniczeniem w wydarzeniu.Istnieją jednak uzasadnione wyjątki, kiedy bilety są rzeczywiście przypisane do konkretnej osoby – są imienne. Wówczas jest to jasno komunikowane w procesie zakupu biletów.

 

  1. CZY POWINIENEM ZACHOWAĆ PARAGON ZA ZAKUPIONE W STACJONARNYM PUNKCIE SPRZEDAŻY EBILET BILETY?

Odp. Tak. Zachowanie paragonu jest dla Ciebie zabezpieczeniem w przypadku ewentualnego odwołania wydarzenia i uzyskania zwrotu środków.

 

  1. JAK MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ O STARCIE SPRZEDAŻY DŁUGO WYCZEKIWANEGO PRZEZE MNIE WYDARZENIA?

Odp.  Skorzystaj z opcji zapisu do naszego FAN ALERTU. Szczegóły znajdziesz tutaj: http://ebilet.pl/fan-alert. Zapisz się także koniecznie do naszej ogólnej bazy newsletterowej, dzięki której będziesz na bieżąco ze wszystkimi nowinkami kulturalnymi i sportowymi!Zapisu do newslettera dokonasz tutaj: http://ebilet.pl/newsletter

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.