Zarządzanie marką luksusową - wykład Agi Smektały
Organizator: Fundacja Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości

O wydarzeniu
Zapraszamy do świata budowania marek luksusowych! Wykład Agi Smektały „Zarządzanie marką luksusową" odbędzie się 25 marca w formie spotkania online (webinar).
Ekspertka budowania marki luksusowej w 120-minutowym wykładzie poruszy zagadnienia:
-
Premium a luksus - czy jest różnica?
-
Luksus a technologia
-
Luksus a well-being
-
Wprowadzenie nowej oferty na rynek (case study)
-
Jak budować zainteresowanie i lojalność zamożnych konsumentów/HNWI?
- Marka luksusowa w kryzysie
Dla kogo?
-
dla firm chcących docierać z ofertą do zamożnych konsumentów
-
dla firm inspirujących się filozofią marek luksusowych w budowaniu biznesu
-
dla osób, chcących poznać bliżej środowisko marek luksusowych (rozwój kariery, pozyskanie marek luksusowych jako kontrahentów lub sponsorów)
Spotkanie będzie wzbogacone o prelekcje unikalnych gości. Zapraszamy do śledzenia aktualności wykładu w mediach społecznościowych.
Bilety
- II pula: 380 zł
- III pula: 430 zł
Kontakt do zakupu biletów dla firm: bartosz@inzpirea.com
Informacje organizacyjne
Spotkanie zaczynamy o 18:30. Wstęp do pokoju webinarowego od godziny 18:15.
Po zakończeniu okresu kwarantanny, zostanie ustalona data networkingowego spotkania w Warszawie, dla wszystkich chętnych, którzy uczestniczyli w webinarze (informacja zostanie ogłoszona na grupie wykładu na Facebooku). Spotkanie będzie miało luźny charakter rozmów kuluarowych.
Każdy uczestnik webinaru będzie mógł w ciągu 7 dni po wykładzie wysłać do Agi (prowadzącej wykład) emailowo swoje pytania. Aga odpowie na wszystkie pytania jednocześnie w formie podcastu, który zostanie odesłany do uczestników wykładu.
Aga Smektała
Aga Smektała - absolwentka SGH Warszawa i Bocconi w Mediolanie. Przez 8 lat pracowała na stanowiskach marketingowych i sprzedażowych dla największego koncernu dóbr luksusowych na świecie LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton w Londynie, Pradze i Warszawie. Obecnie pod marką INZPIREA oferuje usługi edukacyjne i kreatywne dla biznesu. Doradzała przy projektach, w które zaangażowane były takie marki jak Tacit Investment, Dom Pérignon, Vogue Polska, Wellme/Orbico Beauty, Mariusz Przybylski, Thai Thai, Wedding Dream by Izabela Janachowska, Business Link, BeerLab.
Rekomendacje:
"Prezentacja Agi otwiera umysł i serce" - Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët Hennessy Polska / LVMH
"Aga stała się nie tylko pierwszym ogniwem do spełnienia mojego marzenia o stworzeniu marki na rynku dóbr luksusowych, ale także wsparciem w jej rozwoju" - Aleksandra Ruczyńska, CEO & założycielka De Galluchat
"Dzięki ogromnemu doświadczeniu i potencjałowi Agi miałem okazję doświadczyć wielu kreatywnych burz i inspiracji” - Dariusz Żuk, Prezes Business Link
"Inspirująco i merytorycznie" - Aneta Kolendo-Borowska, twórczyni Bless Me Cosmetics
Kontakt i aktualności: