Do kin w Polsce trafi film koncertowy Imagine Dragons zatytułowany "Imagine Dragons: Live From The Hollywood Bowl (with the LA Film Orchestra)".

Robert Lewandowski wystąpi podczas El Clasico w koszulce z logo światowej gwiazdy muzyki
FC Barcelona podczas nadchodzącego spotkania z Realem Madryt wystąpi w koszulkach z logiem światowej gwiazdy muzyki.
16.04.2024
Jakub Wojakowicz
Artykuł może zawierać autopromocję eBilet.pl
Współpraca platformy Spotify i klubu piłkarskiego FC Barcelona to jedna z ciekawszych kooperacji z zakresu łączenia marketingu sportowego i muzyki. Jej początki sięgają marca 2022 roku, kiedy to Barcelona podpisała umowę sponsorską z potentatem streamingowym. Od tego czasu byliśmy świadkami wielu ciekawych akcji promocyjnych, także związanych z polskim rynkiem muzycznym. Z pewnością wpływ na to ma fakt, że gwiazdą FC Barcelony jest nasz reprezentant Robert Lewandowski.
Polskie akcenty na Camp Nou
Na bandach reklamowych ustawionych wokół murawy na Camp Nou mogliśmy obserwować informacje o premierze np. albumu “club2020”. Inną ciekawą akcją była także playlista My Matchday Songs: Lewandowski. To zbiór utworów, których polskich piłkarz słucha, by zmotywować się przed każdym spotkaniem. Znajduje się tam oczywiście dużo polskiej muzyki (głównie rapu), ale też latynoskich rytmów, których jest ogromnym fanem. Wszystko to zgrabnie łączy się w całość w kontekście strojów, w jakich FC Barcelona i Robert Lewandowski wystąpią podczas następnego wielkiego starcia z Realem Madryt.
Wyjątkowe koszulki
Najbardziej znamiennym efektem współpracy FC Barcelony i Spotify są wyjątkowe koszulki, w których gracze Blaugrany występują podczas El Clasico. Do tej pory oglądaliśmy ich w strojach z logiem The Rolling Stones, a także albumu “Motomami” od Rosalíi. Tym razem przyszedł czas na inną gwiazdę muzyki latynoskiej.
Mowa o KAROL G, będącej obecnie najczęściej streamowaną latynoską artystką na świecie. Symbolem, który jest charakterystyczny dla jej postaci jest serce otoczone drutem kolczastym i dokładnie ten obrazek pojawi się na koszulkach piłkarzy FC Barcelony podczas weekendowego starcia z Realem Madryt. Współpracę skomentowała wiceprezeska drużyny z Katalonii do spraw marketingu Julia Guiu:
“Nowa współpraca ze Spotify jest wyjątkowa dla całego klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, włączając logo KAROL G, kultowej artystki i wzoru do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy.”
Oprócz tego, że zawodnicy FC Barcelony wystąpią w koszulkach z logiem KAROL G, są one dostępne do kupienia na oficjalnej stronie artystki. Jest to jednak zaledwie część produktów przygotowanych przez klub w ramach współpracy. Spotify, FC Barcelona i KAROL G wprowadzili także limitowane bluzy z kapturem, szaliki, czapki i butelki na wodę.
Poprzedni artykuł
Następny artykuł