Kategorie
eBilet

Muzyka

Robert Lewandowski wystąpi podczas El Clasico w koszulce z logo światowej gwiazdy muzyki

fot. PAP/Abaca

FC Barcelona podczas nadchodzącego spotkania z Realem Madryt wystąpi w koszulkach z logiem światowej gwiazdy muzyki.

Artykuł może zawierać autopromocję eBilet.pl

Współpraca platformy Spotify i klubu piłkarskiego FC Barcelona to jedna z ciekawszych kooperacji z zakresu łączenia marketingu sportowego i muzyki. Jej początki sięgają marca 2022 roku, kiedy to Barcelona podpisała umowę sponsorską z potentatem streamingowym. Od tego czasu byliśmy świadkami wielu ciekawych akcji promocyjnych, także związanych z polskim rynkiem muzycznym. Z pewnością wpływ na to ma fakt, że gwiazdą FC Barcelony jest nasz reprezentant Robert Lewandowski.

Polskie akcenty na Camp Nou

Na bandach reklamowych ustawionych wokół murawy na Camp Nou mogliśmy obserwować informacje o premierze np. albumu “club2020”. Inną ciekawą akcją była także playlista My Matchday Songs: Lewandowski. To zbiór utworów, których polskich piłkarz słucha, by zmotywować się przed każdym spotkaniem. Znajduje się tam oczywiście dużo polskiej muzyki (głównie rapu), ale też latynoskich rytmów, których jest ogromnym fanem. Wszystko to zgrabnie łączy się w całość w kontekście strojów, w jakich FC Barcelona i Robert Lewandowski wystąpią podczas następnego wielkiego starcia z Realem Madryt. 

Wyjątkowe koszulki

Najbardziej znamiennym efektem współpracy FC Barcelony i Spotify są wyjątkowe koszulki, w których gracze Blaugrany występują podczas El Clasico. Do tej pory oglądaliśmy ich w strojach z logiem The Rolling Stones, a także albumu “Motomami” od Rosalíi. Tym razem przyszedł czas na inną gwiazdę muzyki latynoskiej.

Mowa o KAROL G, będącej obecnie najczęściej streamowaną latynoską artystką na świecie. Symbolem, który jest charakterystyczny dla jej postaci jest serce otoczone drutem kolczastym i dokładnie ten obrazek pojawi się na koszulkach piłkarzy FC Barcelony podczas weekendowego starcia z Realem Madryt. Współpracę skomentowała wiceprezeska drużyny z Katalonii do spraw marketingu Julia Guiu:

“Nowa współpraca ze Spotify jest wyjątkowa dla całego klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, włączając logo KAROL G, kultowej artystki i wzoru do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy.”

Oprócz tego, że zawodnicy FC Barcelony wystąpią w koszulkach z logiem KAROL G, są one dostępne do kupienia na oficjalnej stronie artystki. Jest to jednak zaledwie część produktów przygotowanych przez klub w ramach współpracy. Spotify, FC Barcelona i KAROL G wprowadzili także limitowane bluzy z kapturem, szaliki, czapki i butelki na wodę.

Gorące wydarzenia

Gorące wydarzenia

Audioriver Festival 2024

12.07.2024-12.07.2024
Łódź

KSW 96

20.07.2024-20.07.2024
Łódź

Kwiat Jabłoni Turnus Tour

28.03.2025-28.03.2025
Gdańsk/Sopot, Katowice, Kraków i inne

ZOO, Dmuchańce i inne atrakcje

Tylko u nas

WHOOP UCI Mountain Bike World Series

17.05.2024-17.05.2024
Bielsko-Biała, Szczyrk

Artur Rojek „Odrobinę więcej”

05.05.2024-05.05.2024
Kraków, Warszawa, Wrocław

2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland – Warsaw

11.05.2024-11.05.2024
Warszawa

OFF Festival Katowice

02.08.2024-02.08.2024
Katowice

Sunrise Festival 2024

19.07.2024-19.07.2024
Kołobrzeg

Orange Warsaw Festival 2024

07.06.2024-07.06.2024
Warszawa

girl in red – Doing It Again Europe Tour ‘24

25.09.2024-25.09.2024
Warszawa

SBM FFestival 2024

29.08.2024-29.08.2024
Warszawa

Carnall Festival 2024

07.07.2024-07.07.2024
Zabrze

Little Big – Lobster Popstar Tour

08.05.2024-08.05.2024
Gdańsk, Warszawa, Wrocław

Thirty Seconds To Mars

09.05.2024-09.05.2024
Kraków

Taneczny Spodek 2025 – Festiwal Muzyki Disco

15.02.2025-15.02.2025
Katowice

XTB KSW 94

11.05.2024-11.05.2024
Gdańsk/Sopot

PAKTOFONIKA Hip-Hopowa Podróż do Przeszłości

03.11.2024-03.11.2024
Warszawa

30 lat Agnieszki Chylińskiej – Kiedyś do Ciebie wrócę

12.05.2024-12.05.2024
Szczecin