Kategorie
eBilet

Muzyka

Robert Lewandowski wystąpi podczas El Clasico w koszulce z logo światowej gwiazdy muzyki

fot. PAP/Abaca

FC Barcelona podczas nadchodzącego spotkania z Realem Madryt wystąpi w koszulkach z logiem światowej gwiazdy muzyki.

Artykuł może zawierać autopromocję eBilet.pl

Współpraca platformy Spotify i klubu piłkarskiego FC Barcelona to jedna z ciekawszych kooperacji z zakresu łączenia marketingu sportowego i muzyki. Jej początki sięgają marca 2022 roku, kiedy to Barcelona podpisała umowę sponsorską z potentatem streamingowym. Od tego czasu byliśmy świadkami wielu ciekawych akcji promocyjnych, także związanych z polskim rynkiem muzycznym. Z pewnością wpływ na to ma fakt, że gwiazdą FC Barcelony jest nasz reprezentant Robert Lewandowski.

Polskie akcenty na Camp Nou

Na bandach reklamowych ustawionych wokół murawy na Camp Nou mogliśmy obserwować informacje o premierze np. albumu “club2020”. Inną ciekawą akcją była także playlista My Matchday Songs: Lewandowski. To zbiór utworów, których polskich piłkarz słucha, by zmotywować się przed każdym spotkaniem. Znajduje się tam oczywiście dużo polskiej muzyki (głównie rapu), ale też latynoskich rytmów, których jest ogromnym fanem. Wszystko to zgrabnie łączy się w całość w kontekście strojów, w jakich FC Barcelona i Robert Lewandowski wystąpią podczas następnego wielkiego starcia z Realem Madryt. 

Wyjątkowe koszulki

Najbardziej znamiennym efektem współpracy FC Barcelony i Spotify są wyjątkowe koszulki, w których gracze Blaugrany występują podczas El Clasico. Do tej pory oglądaliśmy ich w strojach z logiem The Rolling Stones, a także albumu “Motomami” od Rosalíi. Tym razem przyszedł czas na inną gwiazdę muzyki latynoskiej.

Mowa o KAROL G, będącej obecnie najczęściej streamowaną latynoską artystką na świecie. Symbolem, który jest charakterystyczny dla jej postaci jest serce otoczone drutem kolczastym i dokładnie ten obrazek pojawi się na koszulkach piłkarzy FC Barcelony podczas weekendowego starcia z Realem Madryt. Współpracę skomentowała wiceprezeska drużyny z Katalonii do spraw marketingu Julia Guiu:

“Nowa współpraca ze Spotify jest wyjątkowa dla całego klubu. Po raz kolejny zaskoczymy świat sportu, włączając logo KAROL G, kultowej artystki i wzoru do naśladowania dla całego pokolenia fanów. Muzykę i piłkę nożną łączy więź, która nigdy nie przestaje zaskakiwać sportowców i fanów, a to pomoże nam napisać nowy rozdział w tej wspaniałej współpracy.”

Oprócz tego, że zawodnicy FC Barcelony wystąpią w koszulkach z logiem KAROL G, są one dostępne do kupienia na oficjalnej stronie artystki. Jest to jednak zaledwie część produktów przygotowanych przez klub w ramach współpracy. Spotify, FC Barcelona i KAROL G wprowadzili także limitowane bluzy z kapturem, szaliki, czapki i butelki na wodę.

Gorące wydarzenia

Gorące wydarzenia

5 Seconds of Summer – Everyone’s a Star – World Tour

22.04.2026-22.04.2026
Łódź

Don’t Let Daddy Know Poland 2026

14.02.2026-14.02.2026
Gdańsk/Sopot

Boris Brejcha

29.11.2025-29.11.2025
Kraków

Czas na kluby!

FESTIVALAND 2025 (NERVO, BASSJACKERS, KAAZE, TRIBBS, C-BOOL)

31.12.2025-31.12.2025
Warszawa

Kameralne koncerty przy świecach

Sylwia Grzeszczak

14.11.2025-19.12.2025
Gdańsk/Sopot, Kraków, Poznań i inne

Pojedynek Legend XXI wieku – Galacticos Show

25.04.2026-25.04.2026
Chorzów

The Magical Music of Harry Potter

03.01.2026-08.01.2026
Katowice, Warszawa, Wrocław

Archive

08.04.2026-08.04.2026
Warszawa

COMA RE-START: Gra o Wszystko

21.11.2025-07.12.2025
Katowice, Kraków

Open’er Festival 2026

01.07.2026-04.07.2026
Gdynia

Mystic Festival 2026

03.06.2026-03.06.2026
Gdańsk

Pablo Picasso – Eksplozja Emocji

14.11.2025-25.01.2026
Kolno

PRO8L3M – Ex Umbra Ad Libertatem Tour

14.11.2025-12.12.2025
Gdańsk/Sopot, Katowice, Kraków i inne

FAME 28: Armagedon

22.11.2025-22.11.2025
Warszawa

Lost Generation: The Offspring, Papa Roach, The Rasmus, Hollywood Undead i Lagwagon

16.06.2026-16.06.2026
Kraków