Taylor Swift ma na swoim koncie mnóstwo sukcesów - zarówno pod postacią nagród i wyróżnień, jak i... pobitych rekordów! Jeden z nich osiągnęła jeszcze przed premierą albumu "The Life of a Showgirl". Świętując nowe wydawnictwo, przypominamy ciekawe osiągnięcia Tay!

Fani wybrali najlepszy utwór z nowej płyty Taylor Swift
W ankiecie przeprowadzonej przez eBilet na portalu X, fani Taylor Swift wybrali najlepszy utwór z "The Life of a Showgirl".
08.10.2025
Redakcja
Artykuł może zawierać autopromocję eBilet.pl
Hit na hicie
Nie będzie to specjalnym zaskoczeniem – wszystkie utwory z najnowszego albumu Taylor Swift zatytułowanego “The Life of a Showgirl” zdominowały streamingowe listy przebojów. Można więc powiedzieć, że to płyta wypakowana hitami. Ale który z nich jest największy? W jednym z wywiadów, sama Taylor przyznała, że na ten moment jej ulubionym utworem z płyty jest “Wi$h Li$t”, jednak okrasiła to zdanie ogromnym “chyba”.
FINAŁ ‼️🚨wybieramy najlepszą piosenkę z albumu the life of a showgirl taylor swift 🧡💜
— eBilet (@eBiletPL) October 7, 2025
Ekipa eBilet przeprowadziła ankietę na ten temat wśród niezwykle licznej grupy fanów Taylor na portalu X i tutaj wyniki były bardziej pewne. W finałowym pojedynku “The Fate of Ophelia” pokonała “Elizabeth Taylor” zdobywając aż 77% głosów. Wygląda na to, że w oczach fanów zwycięzca mógł być tylko jeden. Wydaje się, że także Taylor miała dużą wiarę w ten utwór, skoro to jedyny, który do tej pory okrasiła klipem.
Kolejne rekordy
“The Life of a Showgirl” jest najlepiej debiutującym albumem Taylor w karierze. W pierwszym dniu sprzedał się w liczbie 2,7 miliona egzemplarzy, co stanowi nie tylko najlepszy wynik w karierze artystki, ale jest także drugim najlepszym od 1991 roku, kiedy to wprowadzono obecne metody liczenia sprzedaży. Lepszy wynik osiągnęła tylko Adele w 2015 roku ze swoim “25” (około 3,4 miliona egzemplarzy). Na sprzedaż płyty Taylor złożyło się aż 1,2 miliona winyli, co stanowi absolutny rekord. Ciekawym jest także wynik kasowy filmu towarzyszącego premierze albumu. Choć produkcja była dostępna w kinach jedynie przez trzy dni, od 3 do 5 października zarobiła aż 46 milionów dolarów.
Poprzedni artykuł
Następny artykuł