Jak otrzymać fakturę po zakupie biletów
W przypadku zakończenia procesu zakupowego bez zgłoszenia chęci otrzymania faktury, jej późniejsze otrzymanie możliwe jest tylko w przypadku klientów indywidualnych.
Klient indywidualny może otrzymać fakturę na żądanie (bez numeru NIP) również po zakończeniu procesu zakupowego.
Aby otrzymać fakturę napisz do nas przez formularz kontaktowy, w treści zgłoszenia wpisz wszystkie dane, jakie powinny znaleźć się na fakturze:
Klient otrzyma fakturę w formie elektronicznej na podany w trakcie rezerwacji adres email, na zasadach i w terminach wynikających z ustawy o podatku od towarów i usług (VAT). Wszelkie korekty zostaną dostarczone w ten sam sposób. Nie jest możliwe otrzymanie faktury w formie papierowej.
Aby otrzymać fakturę napisz do nas przez formularz kontaktowy, a prześlemy Ci fakturę.
W treści zgłoszenia wpisz wszystkie dane, jakie powinny znaleźć się na fakturze:
- Numer zamówienia
- Imię i Nazwisko
- Adres
Jeżeli nie dotarła do Ciebie zamówiona faktura, sprawdź folder spam, powiadomienia i inne. Jeśli nadal nie widzisz wiadomości od nas, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a prześlemy ją ponownie.