Na czasie

voucher-kinowy-heliosfilharmonia-dowcipumemorial-kamili-skolimowskiejroztanczony-narodowygala-kswharry-potter-symfonicznie
Home Centrum pomocy kupującego Zwrot Proces zwrotu biletu Jak zwrócić bilety zakupione w punkcie stacjonarnym

Jak zwrócić bilety zakupione w punkcie stacjonarnym

Jeśli Twoje wydarzenie zostało przeniesione lub odwołane i chcesz zwrócić  bilety, musisz to zrobić w punkcie stacjonarnym, w którym zostały zakupione. 

 

Weź ze sobą:

  • bilet
  • potwierdzenie zakupu z karty lub paragon
  • kartę, którą opłacono zakup.

 

Zwrot jest możliwy wyłącznie po okazaniu dowodu zakupu i zwróceniu biletów na miejscu w punkcie.

 

Jeśli Twoje bilety były kupione w punkcie w Pałacu Kultury i Nauki lub w jednym ze sklepów Media Markt, w sprawie  zwrotu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.

Prześlij nam:

  • zdjęcie biletu
  • potwierdzenie zakupu z karty/paragon
  • dane do przelewu: imię i nazwisko oraz numer konta do zwrotu.
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?