Jak mogę zmienić dane na swoim bilecie
Jak mogę zmienić dane na swoim bilecie w przypadku wydarzeń z biletami imiennymi:
- Przejdź do formularza zmiany danych. Wpisz numer biletu na którym chcesz zmienić dane oraz dane właściciela zamówienia, jakie zostały podane podczas zakupu, czyli imię i nazwisko, e-mail oraz numer telefonu.
- Wpisz dane nowego uczestnika wydarzenia – imię i nazwisko (dane muszą być zgodne z dokumentem tożsamości, który zostanie okazany przy wejściu na wydarzenie).
3. Wybierz sposób dostawy oraz rodzaj płatności. Jeżeli jako metodę dostawy i płatności wybierzesz bilet elektroniczny i szybką płatność, bilety ze zmienionymi danymi prześlemy na adres e-mail, który podałeś podczas zakupu biletu. Zrobimy to od razu po zaksięgowaniu Twojej wpłaty.
Jeśli zmienisz dane na bilecie kilka dni przed datą wydarzenia, możemy udostępnić Ci tylko bilet elektroniczny oraz szybkie płatności.
Bilety imienne uprawniają do wejścia na wyłączną osobę, której dane są na bilecie. Jeśli chcesz je zmienić, wypełnij formularz .
- Zmiana danych jest możliwa tylko jeden raz.
- Jeśli zmienisz dane na biletach elektronicznych, nowe bilety otrzymasz od nas w wiadomości mailowej.
- Jeśli zmienisz dane na biletach papierowych, nowe bilety zostaną wysłane w ciągu maksymalnie 30 dni.
Jeśli od zakupu biletu zmienisz nazwisko, nie musisz zmieniać danych na bilecie – pod warunkiem, że masz jeszcze poprzedni dokument ze starymi danymi.
Uwaga! Zmiana danych za pomocą aplikacji nie jest dostępna dla wszystkich wydarzeń.
Możesz być poproszony o dokument podczas wejścia na wejście (respektowany jest również dokument online w aplikacji mObywatel).