Niespodzianka dnia na eBilet! Sprawdź promocje na bilety!

Na czasie

voucher-kinowy-heliosfilharmonia-dowcipumemorial-kamili-skolimowskiejmeskie-granieroztanczony-narodowyharry-potter-symfonicznie

Wszystkie wydarzenia w mieście

Co to jest Bezpieczny bilet

Bezpieczny bilet chroni Cię przed niespodziewanymi sytuacjami, które uniemożliwiają Ci udział w wydarzeniu.

Ubezpieczenie zapewnia zwrot 100% kosztów biletu w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających uczestnictwo w tym wydarzeniu. Do takich okoliczności zaliczamy między innymi:

  • nieszczęśliwe wypadki 
  • nagłe zachorowanie
  • kradzież biletów biletów
  • kradzież dokumentów niezbędnych do udziału w imprezie
  • awarię samochodu
  • wezwanie do sądu
  • opóźnienia transportu – np. samolotu lub pociągu –uniemożliwiające wzięcie udziału w wydarzeniu
  • narodziny dziecka.

Przedmiotem ubezpieczenia jest cena biletu (lub karnetu) na wydarzenie w kwocie nie wyższej niż 5 000 złotych.

 

Ubezpieczenie nie obejmuje:

  • voucherów,
  • opłaty serwisowej
  • kosztów dostawy
  • biletów zakupionych w  punktach stacjonarnych

 

Okres ochrony trwa od chwili, gdy zapłacisz za zamówienie aż do końca wydarzenia. 

W przypadku zmiany daty wydarzenia okres ochrony przedłuża się do nowej daty zakończenia wydarzenia.

 

Ubezpieczenie można wykupić na niemal wszystkie wydarzenia dostępne na eBilet.pl. Na wybrane, nieliczne wydarzenia opcja ubezpieczenia nie jest dostępna.

 

Ubezpieczycielem jest Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. (PZU).

 

Wszelkie informacje o ubezpieczeniu oraz pomoc w przypadku zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego można uzyskać od Ubezpieczyciela (PZU) pod numerem telefonu 22 505 11 75 czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

 

Więcej informacji znajdziesz w Ogólnych warunkach ubezpieczenia (OWU).

 

Kiedy nie mogę ubezpieczyć biletu

 

Ubezpieczenie nie obowiązuje na:

  • vouchery (eBilet, Helios, Multikino)
  • bilety zakupione w  punktach stacjonarnych

 

Zapoznaj się z poniższymi dokumentami:

  1. Dokument zawierający informację o Ubezpieczeniu „Bezpieczny Bilet” (IPID)
  2. Informacja o dystrybutorze
  3. Informacja od Administratora Danych Osobowych
  4. Pełnomocnictwo
  5. Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
  6. Formularz reklamacji
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?