Na czasie

voucher-kinowy-heliosrzeszowskie-juwenaliaopener-festivaljuwenalia-politechniki-lubelskiejdawid-podsiadlonext-fest
Home Centrum pomocy kupującego Dostawa Problemy z dostawą Nie dotarł do mnie bilet w formie elektronicznej – co mam zrobić?

Nie dotarł do mnie bilet w formie elektronicznej – co mam zrobić?

Jeśli zamówienie zostało opłacone PayU, voucherem lub przez opóźnione płatności Twisto –  wiadomość z linkiem do biletów powinna pojawić się na Twoim mailu w ciągu kilku minut. 

Sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności spam, powiadomienia lub inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.

 

Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym – poczekaj, aż zaksięgujemy Twoją wpłatę. Po około 2 dniach roboczych od zlecenia przelewu dostaniesz wiadomość z linkiem do biletów.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?
Potrzebujesz dodatkowej pomocy?