INFORMACJE O WYDARZENIACH

Jak znajdę interesujące mnie wydarzenie?

Wydarzenie możesz znaleźć korzystając z wyszukiwarki w serwisie. Wystarczy, że wpiszesz poszukiwaną frazę np. nazwę wydarzenia, zespół lub artystę i klikniesz w lupkę. Wyświetlona zostanie lista wszystkich wydarzeń zawierających wpisane przez Ciebie słowo kluczowe.

Inną opcją jest skorzystanie z górnego menu na stronie ebilet.pl. Znajdziesz tutaj pogrupowane wydarzenia wraz z charakterystycznymi ikonkami. Po kliknięciu w interesująca Cię kategorię zostaniesz przekierowany na stronę z listą wszystkich wydarzeń z tej kategorii.

 

Gdzie znajdę szczegółowe  informacje na temat interesującego mnie wydarzenia?

Klikajac w interesujace Cię wydarzenie znajdziesz szczegolowe informacje  m.in 

  • datę i miejsce wydarzenia
  • informacje na temat typów dostępnych biletów
  • informacje o zniżkach i ulgach
  • informacje o uczestnictwie osób niepełnoletnich
  • regulaminach oraz i innych przydatnych dokumentach.

 

W jaki sposób mogę  śledzić dostępność biletów?

Jeżeli na stronie wydarzenia zamiast przycisku Kup bilet pojawi się informacja o tymczasowym braku biletów – nic straconego! Zapisz się do Fan Alertu – gdy tylko bilety będą znów w sprzedaży, dostaniesz powiadomienie mailowe.

 

 

Wydarzenie zostało odwołane lub przeniesione. Jak się o tym dowiem?

Jeśli organizatorzy odwołają lub przeniosą wydarzenie, na które masz bilety – poinformujemy Cię o tym mailowo i podamy szczegóły. Listę odwołanych i przeniesionych wydarzeń znajdziesz tutaj.

Masz pytania dotyczące wydarzeń? Skontaktuj się z nami tutaj.

 

 

KONTO KLIENTA

Czy muszę zakładać konto aby kupić bilet? 

Jeśli nie masz konta i nie chcesz go zakładać – możesz robić zakupy bez rejestracji. Gdy rezerwujesz bilety, kliknij Kup bez logowania i podaj dane potrzebne do realizacji zamówienia. 

 

Jakie są korzyści z posiadania konta w serwisie? 

  • łatwo i szybko możesz sprawdzić status swojego zamówienia i historię zakupów
  • łatwo i szybko możesz ponownie pobrać bilety elektroniczne
  • nie musisz za każdym razem podawać adresu dostawy czy danych do faktury – uzupełnimy je automatycznie.

Jeśli kupisz bilety, ale nie znajdziesz ich na swoim koncie – oznacza to, że zostały kupione bez rejestracji. W takim przypadku potwierdzenie rezerwacji dostaniesz od nas mailem.

ZAKUP BILETU

Jak kupić bilet?

Bilety kupisz w kilku prostych krokach:

  1. Klikasz w przycisk “Kup bilet” dostępny na stronie interesującego Cię wydarzenia
  2. Dokonujesz wyboru liczby biletów, ich rodzaju lub miejsca (w przypadku wydarzeń z numerowanymi miejscami siedzącymi)
  3. Wpisujesz swoje dane oraz wybierasz preferowana formę płatności oraz  metodę dostawy  . Wystarczy, że wybierzesz interesujące Cię wydarzenie i klikniesz przycisk Kup bilet. Przejdziesz w ten sposób do strony, gdzie będziesz mieć możliwość wyboru biletów. Następnie podasz nam swoje dane, wybraną metodę dostawy i płatności.
  4.  Po opłaceniu zamówienia, bilety otrzymasz wybraną przez Ciebie metodą dostawy.

Uwaga: Jeżeli chcesz kupić bilet grupowy lub interesuje Cię miejsce dla osoby z niepełnosprawnością – napisz do nas (tutaj), zamówimy bilety dopasowane do Twoich potrzeb.  

 

Więcej o kolejnych etapach zakupu przeczytasz poniżej:

1. Znajdź wydarzenie

Wybierz wydarzenie na stronie głównej lub skorzystaj z wyszukiwarki. 

Przeczytaj opis i zaraz pod nim sprawdź, jakie typy biletów są dostępne. W zależności od wydarzenia możesz mieć do wyboru miejscowość i termin (jeśli wydarzenie to np. część trasy koncertowej).

Po wyborze biletu kliknij Kup bilet.

2. Kup bilety

W kolejnym kroku przeniesiemy Cię do strony rezerwacji biletów. 

Jeśli wybrane przez Ciebie wydarzenie wymaga rezerwacji konkretnego miejsca, zobaczysz grafikę przedstawiającą plan obiektu. Wolne miejsca oznaczymy kolorem. Wybierz dostępne miejsce oraz kliknij na nie, aby zaznaczyć swój wybór.

Jeśli wybrane wydarzenie nie wymaga rezerwacji miejsca — wybierz w prawym górnym rogu liczbę biletów, które chcesz kupić.

Następnie kliknij Rezerwuj oraz Kup bilet. 

Sprawdź, czy w koszyku masz wyłącznie te bilety, które chcesz kupić. Kliknij Dalej.

Teraz masz 20 minut, aby podać nam swoje dane i potwierdzić zamówienie. W tym celu możesz:

  • zalogować się do konta
  • założyć konto oraz uzupełnić swoje dane
  • kupić bilet bez rejestracji oraz uzupełnić swoje dane

 

Jak zalogować się do konta?
Uzupełnij e-mail oraz hasło i kliknij Zaloguj. Twoje dane w formularzu zostaną uzupełnione automatycznie.

 

Jak założyć konto?

Kliknij Zarejestruj się, podaj swój e-mail i hasło.

 

Jak kupić bez logowania?

Kliknij Kup bez logowania i wpisz swój e-mail, imię i nazwisko oraz numer telefonu.

 

3. Wybierz sposób dostawy i płatności

Wybierz metodę dostawy i kliknij Dalej.

 

Wybierz sposób płatności i kliknij Dalej.

 

Zaznacz, czy chcesz dostać fakturę.

 

Na tym etapie możesz jeszcze wrócić do poprzednich kroków.

 

4. Zapłać za zamówienie

Kliknij Potwierdzam zakup i płacę i zapłać wybranym wcześniej sposobem. 

 

5. Bilety są Twoje!

Jeśli Twój wybór padł na bilet elektroniczny do samodzielnego wydruku – dostaniesz go mailem. Bilety papierowe wyślemy pocztą lub kurierem.


Masz pytania? Skontaktuj się z nami (tutaj).

 

 

VOUCHER

Co dobrze wiedzieć o voucherze przed jego zakupem?
W naszej ofercie znajdziesz voucher eBilet – „bilet otwarty”, który można wymienić na bilety na wybrane wydarzenie. Voucher będzie świetnym prezentem, a obdarowana osoba sama zdecyduje, na co go wykorzysta.

Voucher kupisz tutaj.

 

Przydatne informacje

  • Aby wykorzystać voucher, zaznacz tę opcję, gdy wybierasz sposób płatności. 

  • Datę ważności oraz wartość vouchera znajdziesz zarówno na samym voucherze, jak i w potwierdzeniu zakupu, które dostaniesz mailem.
  • Do jednego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden voucher. Jeżeli wartość vouchera przekracza wartość zamówienia – możesz go wykorzystać ponownie aż do upływu daty ważności.
  • Po zakupie voucherów nie wystawiamy faktury, możesz natomiast otrzymać notę księgową.
  • Szczegółowe zasady korzystania z Vouchera znajdziesz w regulaminie.

Masz pytania? Chcesz złożyć niestandardowe zamówienie? Skontaktuj się z nami (tutaj).

 

 

DOSTAWA

W jaki sposób otrzymam bilety po zakupie?

 

Metodę dostawy biletów wybierzesz w trakcie procesu zakupu biletów. Możesz wybrac jedna z nich: wybierzesz w formularzu rezerwacji. 

Może to być:

  • bilet domowy (bilet elektroniczny do samodzielnego wydruku)
  • wysyłka Pocztą Polską
  • wysyłka kurierem DHL
  • przesyłka pocztowa międzynarodowa
  • przesyłka kurierska międzynarodowa

Bilety elektroniczne 

Wysyłamy automatycznie na Twój e-mail, gdy tylko wpłata do nas dotrze.

 

Bilety papierowe 

Najpierw wysyłamy bilety na najbliższe wydarzenia. Swoje zamówienie dostaniesz najpóźniej po 30 dniach.

  • Poczta Polska dostarczy bilety maksymalnie do 14 dni od daty ich nadania. 
  • Kurier DHL dostarczy bilety do 3 dni roboczych od wysłania paczki.

Bilety specjalne

W opisie wydarzenia podajemy, ile czasu zajmie nam przygotowanie biletów specjalnych: kolekcjonerskich lub spersonalizowanych. Dolicz go do czasu dostawy. 

 

Co mam zrobić jeśli nie dotarły do mnie bilety w formie elektronicznej?

  • Jeśli zamówienie zostało opłacone szybkim przelewem PayU –  wiadomość z linkiem do biletów powinna pojawić się na Twoim mailu w ciągu kilku minut. 

Sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności Spam, Powiadomienia lub Inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.

  • Jeśli zamówienie zostało opłacone przelewem tradycyjnym – poczekaj, aż zaksięgujemy Twoją wpłatę. Po około 2 dniach roboczych od zlecenia przelewu dostaniesz wiadomość z linkiem do biletów.

 

Co mam zrobić jeśli nie dotarły do mnie bilety w formie papierowej?

Gdy tylko nadamy przesyłkę, dostaniesz wiadomość z linkiem do jej śledzenia. 

Najpierw wysyłamy bilety na najbliższe wydarzenia. Swoje zamówienie dostaniesz najpóźniej po 30 dniach od jego złożenia.

 

Nie możesz znaleźć swojego biletu na mailu? Masz pytania dotyczące dostawy pocztą lub kurierem? Skontaktuj się z nami (tutaj).

 

 

PŁATNOŚĆ

W jaki sposób mogę zapłacić za bilety?

Masz do wyboru jeden z trzech sposobów płatności:  

  • szybka płatność online PayU
  • przelew tradycyjny
  • voucher

Jeśli chcesz otrzymać fakturę do zamówienia, pamiętaj, aby zaznaczyć taka opcje o po wyborze metody płatności.

 

Szybka płatność online

Po przekierowaniu do systemu płatności masz 2h na zapłatę. Przygotuj kartę, token lub telefon, na którym potwierdzasz płatność. 

Nie odświeżaj strony i nie cofaj się – możesz w ten sposób stracić rezerwację!

 

Przelew tradycyjny 

Dane do wpłaty zobaczysz na ekranie na koniec rezerwacji. Dostaniesz je również mailem. 

Wpisz poprawną kwotę oraz dokładnie taki tytułu przelewu, jaki znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji. Nie rozdzielaj przelewu na kilka wpłat. 

Rezerwacja będzie czekać na Ciebie przez 3 dni robocze.

 

Voucher

Do jednego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden voucher. Zaznacz opcję Voucher eBilet w formularzu i wpisz jego kod. 

Jeżeli wartość vouchera przekracza wartość zamówienia – możesz go wykorzystać ponownie aż do upływu daty ważności.

Jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż wartość vouchera - pozostałą część opłać inną metodą płatności.

Więcej na temat vouchera przeczytasz tutaj.

 

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

Masz kod rabatowy? Możesz zmniejszyć koszt swojego zamówienia wpisując go w tym samym miejscu, w którym wybierasz miejsce lub liczbę biletów. Nie wpisuj go w miejscu vouchera! Pamiętaj, że przy zakupie możesz jednocześnie korzystać z kodu rabatowego i vouchera. 

 

Dlaczego nie mogę zapłacić za bilety przelewem tradycyjnym?

To organizatorzy wydarzeń decydują, w jaki sposób można opłacić zamówienie. Za niektóre bilety możesz zapłacić tylko szybką płatnością.

Dodatkowo na 7 dni przed każdym wydarzeniem opcja przelewów tradycyjnych nie jest dostępna (ze względu na dłuższy czas księgowania takiej płatności).

 

Jak mogę ponowić płatność za zamówienie?

Jeżeli płatność szybkim przelewem lub kartą się nie powiedzie, to po kilkunastu minutach dostaniesz od nas maila z linkiem do ponowienia płatności. Kliknij go i dokończ płatność.

Jeżeli nie otrzymałeś od nas maila z linkiem, sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności Spam, Powiadomienia lub Inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.

 

O czym muszę pamiętać, gdy płacę przelewem tradycyjnym?

Abyśmy poprawnie zaksięgowali wpłatę, wpisz dokładną kwotę oraz taki sam tytułu przelewu, jaki znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji.

 

Jeśli zapłacisz przelewem tradycyjnym, zrealizujemy Twoje zamówienie, gdy tylko pieniądze do nas trafią.

 

Jeśli Twój wybór padł na bilet elektroniczny do samodzielnego wydruku – maila z linkiem do biletu dostaniesz po tym, jak zaksięgujemy Twoją wpłatę (około 3 dni robocze od zlecenia przelewu).

 

Co robić, jeśli zamówienie do mnie nie dotarło?

Sprawdź na swoim koncie, czy przelew doszedł do skutku. Jeśli tak, a nadal nie masz potwierdzenia zamówienia – skontaktuj się z nami (tutaj).

 

Masz dodatkowe pytania? Nie dotarło do Ciebie potwierdzenie zamówienia? Skontaktuj się z nami (tutaj).

 

 

FAKTURA

Jeśli chcesz otrzymać fakturę do zamówienia, wybierz w formularzu opcję “Proszę o wysłanie mi faktury drogą elektroniczną”.

Fakturę dostaniesz mailem, gdy tylko opłacisz zamówienie. 

Jeśli zamówisz bilety, ale nie zaznaczysz tej opcji – nic straconego! Skontaktuj się z nami (tutaj), a prześlemy Ci fakturę.

 

Jeżeli nie dotarła do Ciebie zamówiona faktura to skontaktuj się z nami (tutaj), a prześlemy ją ponownie.

 

 

DUPLIKAT BILETU

Co zrobić, żeby otrzymać duplikat biletu?

 

  • Jeśli potrzebujesz duplikatu biletu elektronicznego (do samodzielnego wydruku) – zaloguj się na konto, w zakładce TRANSAKCJE/BILETY, wybierz odpowiednie zamówienie i ponownie pobierz bilet.

  • Jeśli potrzebujesz duplikatu biletu papierowego lub zakup był bez logowania –  skontaktuj się z nami (tutaj). O duplikat biletu może wystąpić jedynie osoba, która składała zamówienie.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami (tutaj).

 

 

ZMIANA LUB ZWROT BILETU

Czy mogę zwrócić bilety?

Możliwość zwrotu biletów dotyczy wyłącznie wydarzeń, które zostały odwołane lub ich data uległa zmianie (w innych przypadkach zwrot biletu nie jest możliwy). Przypominamy, że w przypadku zakupu biletów nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy. 

 

Czy mogę zwrócić Voucher?

Jeżeli Twój zakup był online i od momentu otrzymania vouchera nie minęło 14 dni - możesz odstąpić od umowy, a odpowiedni formularz znajdziesz tutaj. Po upływie 14 dni od otrzymania vouchera zwrot nie jest możliwy.

 

Moje wydarzenie zostało odwołane. Co zrobić, aby otrzymać zwrot pieniędzy?

Informację o odwołaniu wydarzenia wyślemy do Ciebie mailowo. W wiadomości znajdziesz również opis procedury zwrotu pieniędzy - prosimy, postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją. Jeżeli nie otrzymałeś od nas maila, sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności Spam, Powiadomienia lub Inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.



Co mam zrobić jeśli moje wydarzenie zostało przeniesione na nową datę?

Jeżeli termin wydarzenia na które kupiłeś bilety uległ zmianie, możesz:

  • zachować bilety i wziąć udział w wydarzeniu w nowej dacie
  • zwrócić bilety. 

 

Informację o zmianie daty wydarzenia wyślemy do Ciebie mailowo. Analogicznie jak w przypadku odwołania informacja dotycząca procedury zwrotu zostanie do Ciebie przesłana mailowo - prosimy, postępuj zgodnie z zawartą tam instrukcją. Jeżeli nie otrzymałeś od nas maila, sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności Spam, Powiadomienia lub Inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.

 

Chcę zmienić dane na bilecie, jak to zrobić?

Bilety personalizowane uprawniają do wejścia na wydarzenie wyłącznie osobę, której dane widoczne są na bilecie. Jeżeli chcesz dokonać zmiany - wypełnij formularz znajdujący się tutaj. Uwaga: zmiana danych na bilecie możliwa jest tylko raz, ponowna modyfikacja nie będzie możliwa.


Używamy plików Cookies, aby zapewnić naszym Użytkownikom wygodne korzystanie z naszej strony internetowej oraz aby stale poprawiać jej jakość. Umożliwiamy również instalowanie Cookies przez naszych partnerów biznesowych w ich celach marketingowych. Poprzez odpowiednie ustawienia swojej przeglądarki Użytkownik wyraża zgodę na stosowanie określonych Cookies przez nas lub przez naszych partnerów. Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki, dostosowując je do swoich oczekiwań. Zmiana ustawień i cofnięcie zgód na stosowanie Cookies nie wpływa jednak na zgodność z prawem ich stosowania przed dokonaniem zmiany. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności dostępnej na stronie https://www.ebilet.pl/polityka-prywatnosci/