W jaki sposób mogę zapłacić za bilety?
Masz do wyboru jeden z trzech sposobów płatności:
- szybka płatność online PayU
- przelew tradycyjny
- voucher
Jeśli chcesz otrzymać fakturę do zamówienia, pamiętaj, aby zaznaczyć taka opcje o po wyborze metody płatności.
Szybka płatność online
Po przekierowaniu do systemu płatności masz 2h na zapłatę. Przygotuj kartę, token lub telefon, na którym potwierdzasz płatność.
Nie odświeżaj strony i nie cofaj się – możesz w ten sposób stracić rezerwację!
Przelew tradycyjny
Dane do wpłaty zobaczysz na ekranie na koniec rezerwacji. Dostaniesz je również mailem.
Wpisz poprawną kwotę oraz dokładnie taki tytułu przelewu, jaki znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji. Nie rozdzielaj przelewu na kilka wpłat.
Rezerwacja będzie czekać na Ciebie przez 3 dni robocze.
Voucher
Do jednego zamówienia możesz wykorzystać tylko jeden voucher. Zaznacz opcję Voucher eBilet w formularzu i wpisz jego kod.
Jeżeli wartość vouchera przekracza wartość zamówienia – możesz go wykorzystać ponownie aż do upływu daty ważności.
Jeżeli wartość zamówienia jest wyższa niż wartość vouchera - pozostałą część opłać inną metodą płatności.

Więcej na temat vouchera przeczytasz tutaj.
Jak skorzystać z kodu rabatowego?
Masz kod rabatowy? Możesz zmniejszyć koszt swojego zamówienia wpisując go w tym samym miejscu, w którym wybierasz miejsce lub liczbę biletów. Nie wpisuj go w miejscu vouchera! Pamiętaj, że przy zakupie możesz jednocześnie korzystać z kodu rabatowego i vouchera.

Dlaczego nie mogę zapłacić za bilety przelewem tradycyjnym?
To organizatorzy wydarzeń decydują, w jaki sposób można opłacić zamówienie. Za niektóre bilety możesz zapłacić tylko szybką płatnością.
Dodatkowo na 7 dni przed każdym wydarzeniem opcja przelewów tradycyjnych nie jest dostępna (ze względu na dłuższy czas księgowania takiej płatności).
Jak mogę ponowić płatność za zamówienie?
Jeżeli płatność szybkim przelewem lub kartą się nie powiedzie, to po kilkunastu minutach dostaniesz od nas maila z linkiem do ponowienia płatności. Kliknij go i dokończ płatność.
Jeżeli nie otrzymałeś od nas maila z linkiem, sprawdź dokładnie wszystkie foldery – w szczególności Spam, Powiadomienia lub Inne. Nasze wiadomości mogły tam trafić.
O czym muszę pamiętać, gdy płacę przelewem tradycyjnym?
Abyśmy poprawnie zaksięgowali wpłatę, wpisz dokładną kwotę oraz taki sam tytułu przelewu, jaki znajdziesz w potwierdzeniu rezerwacji.
Jeśli zapłacisz przelewem tradycyjnym, zrealizujemy Twoje zamówienie, gdy tylko pieniądze do nas trafią.
Jeśli Twój wybór padł na bilet elektroniczny do samodzielnego wydruku – maila z linkiem do biletu dostaniesz po tym, jak zaksięgujemy Twoją wpłatę (około 3 dni robocze od zlecenia przelewu).
Co robić, jeśli zamówienie do mnie nie dotarło?
Sprawdź na swoim koncie, czy przelew doszedł do skutku. Jeśli tak, a nadal nie masz potwierdzenia zamówienia – skontaktuj się z nami (tutaj).
Masz dodatkowe pytania? Nie dotarło do Ciebie potwierdzenie zamówienia? Skontaktuj się z nami (tutaj).